Side 4 av 13 Først 12345678910111213 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 123
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja jeg må si at det er noe som plager meg også, både skrive og oppfattelse av ord. Blir vims av dimensjoner når jeg blir sliten. Folk kan snakke til meg, men lyden er av liksom. Ser munnen beveger seg, men klarer ikke å sile ut hva som blir sagt. Ekkelt!!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Jun 2007
    Meldinger
    58

Standard

Må ofte lese om igjen og om igjen et avsnitt i ei bok. Og ofte når jeg har lest ei side må jeg gå tilbake til toppen for jeg har en rar følelse av at det var noe jeg ikke leste, eller iallfall ikke fikk med meg.

Og så skriver jeg hele tiden kanksje istedet for kanskje. Men det tror jeg bare er tastefeil...

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Telemark
    Meldinger
    287

Standard

Jeg begynner ofte på nytt ord før det forrige er ferdigskrevet Særlig når jeg skriver for hånd. Såkalt Skjønnskrift! Ikke mye SKJØNN skrift når det stadig er noe som må rettes!! Det er nok ett eller annet med forbindelsen hjerne/hånd!

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    oslo
    Meldinger
    121

Standard

sliter litt i studiene der, har enkelte (endel) engelske bøker - merker at det er svært tungt å lese/forstå det jeg leser. har opplevt at jeg leser et avsnitt for 5. gang og plutselig - åja, er det sånn det er ... ?

Sitat Opprinnelig skrevet av -diab-
    Og så skriver jeg hele tiden kanksje istedet for kanskje. Men det tror jeg bare er tastefeil...
    jeg og! hva kommer det av?

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

S og K er på hver sin finger. Da må hjernen sende ut signal til både høyre og venstre side - til rett tid.
    Og det greier den ikke ....... ser ut som den forveksler høyre og venstre når det skal gå fort ?
    Eller er det vanlig fart på tenkedelen i hjernen, og lav fart på motorikken så det går i kluss ?
    Andre forklaringer ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Stemmer på det med motorikken n'Finn. Det virker logisk med tanke på mange symptomer hos oss. Jeg har en tendens til å ikke ta med siste bokstaven i ordet, så det er noe som ikke når frem ;)
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

PS. "Off topic"....men er du inne i en identitetskrise Anne Ma?? Hvor har du gjort av katta!

Sorry at jeg sporer tråden, men kunne ikke dy meg. Ikke vondt ment da Anne Ma...
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja, her er man schizo i avatar valgene

Dessuten syntes jeg et lykkelig blått spøkelse passet godt for tiden
    Hilsen Anne Ma

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

slenger meg med.

jeg orker ikke bruke energi på å skulle gjøre noe så krevende som å treffe riktige taster når jeg er dårlig.

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Nordland
    Meldinger
    39

Standard

Er ny her inne på forumet. Ramlet over dette innlegget, og skjønte plutselig hvorfor det har vært så vanskelig å skrive riktig de siste åra, jeg er attpåtil lærer

Trodde jeg var ute av trening etter svangerskapspermisjoner, men skjønner nå at alt har en forklaring. Roter fælt på tastaturet noen ganger!!

Side 4 av 13 Først 12345678910111213 Siste

Lignende tråder

1. Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004
    Av Lisbeth i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 24
    Siste melding: 14-09-10, 16:57
  2. Hyper siden -92 hypo siden -98
    Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 97
    Siste melding: 21-11-09, 11:45
  3. Svar: 38
    Siste melding: 01-08-07, 18:01
  4. Brukt armour og sluttet?
    Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 22-09-06, 00:20