Ja da kan jeg fortelle at jeg har hatt en fornuftig dag og at jeg har vært på diddelido i dag også selv om jeg var der på torsdag (pleier å være der et par ganger i uka når alt ikke går tvert imellom)

Jeg bakte som sagt havrekjeks fra oppskriften til Vigdis med litt nyanse, i går kveld.

Jeg har handlet på kjøpesenter (var i 3 butikker), vært med gubben til oslo og handlet fliser til 2 bad og en kjeller (som regel printer jeg ut fra nettet eller tilbudsavis og sender som handlelapp) pleier det når det skal handles sånne ting som tar tid å velge ut og kjøpe.

Nå var vi riktignok så heldig at min eldste datter ringte og sa at hun var hjemme hos oss og laget middag til oss (ble ikke juleskinke) hun hadde faktisk laget nydelig okse indrefilet, bakte poteter m hjemmelaget kryddersmør og salat.
Det passet jo forøvrig greit til hva jeg bør holde meg til av mat.

Nå skal det sies at jeg fikk sove til 09.30 i dag så det er et godt utgangspunkt, og jeg har faktisk bare nikket med hodet en times tid etter mat,
jeg har tilogmed fulgt med litt når døtrene spilte Zelda og sett litt på tv uten å sovne tvert.

det faktum at det er mest liv i meg mellom 22-23 og 02-03 er det samme.

Men så var det poenget, i dag har jeg vært flink, jeg puttet seks kake/kjeks i en zip pose, puttet det, en vannflaskem/et par sitrondråper) og dosetten i vesken.
Jeg har spist, drukket og tatt medisin regelmessig i hele dag og jeg har gjort mye og gjennomført det.

Jeg vet jeg kommer til å være dårlig i morra, men for meg var det en seier og gjennomføre dagen og samtidig spise, drikke og ta medisin uten at det var pes.