Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Kosthold
-
27-04-07, 17:51 #1
Kosthold
Hei, jeg er ny her, med oppdaget lavt stoffskifte i januar. Har fulgt med litt i forumet, og kjenner meg igjen i mye - godt å oppdage at en ikke er alene
Jeg skjønner at det er mange her med mange erfaringer, og jeg skulle gjerne fått vite litt mer om kosthold - hva som er lurt og ikke lurt å spise for oss, og hvilken innvirkning ulik mat har på stoffskiftet.
Vennlig hilsen Marit.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
27-04-07, 19:36 #2
Hei Marit og velkommen til forumet!
Hvis du kikker under "Kosthold ved sykdom", "Diverse" og sikkert også under "Ting og tang" så finner du mye om kosthold. Det har vært mange diskusjoner omkring temaet...
Lykke til!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
20-05-07, 19:46 #3
Hei, sjekk denne linken anng. kosthold
Fant den under en annen nettside med masse info om stoffskifte - det var nyttig lesing
http://home.no.net/ngrondal/om_lavglyke ... toffsk.htmFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Har kosthold noe å si?
Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 20-11-08, 20:49 -
Nå er det nok! ja takk, glutenfritt kosthold.
Av komlå i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 11Siste melding: 21-03-07, 09:13 -
Kosthold og diett?
Av bambi i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 18-02-07, 11:47 -
Kosthold - hva er bra og hva er ikke bra?
Av Thyr i forumet Helbred og kostholdSvar: 11Siste melding: 14-08-06, 17:04
Svar med sitat
Bokmerker