Jeg tar av meg hatten for det kostholdet der, les og lær får jeg nesten lyst til å skrive! For det intrykket jeg sitter igjen med her inne, er at de som er litt bevisste på kostholdet, og det vil i de fleste tilfeller også si begrense inntaket av de kjappe karbohydratene, ofte virker mere fornøyd med helsen sin, enn de som sitter på gjerdet ennå. Det heter seg at det tar 30 år før ny viten blir en sannhet, i mellomtiden "må" (vel, man må vel egentlig ingenting) man forsøke seg litt frem på egenhånd, hva som passer ens egen kropp best : ) Datteren min er svært kostbevisst, får også topp karakterer på univeritetsvivå, beklager om jeg "skryter" men altså en høyst oppegående ung kvinne Hun vet også mye om hva som kan være gunstig å spise, og hun og hennes like/mest bevisste venner spiser omtrent akkurat som deg : )! Selv etterstreber jeg d samme kostholdet, men min viljestyrke er ikke alltid like sterk Nå tør jeg ikke engang fortelle hva jeg sitter og spiser mens jeg skriver dette Men det du fortalte var inspirerende/motiverende