Viser søkeresultater 11 til 20 av 37
Threaded View
-
15-07-08, 18:31 #1
Påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid
Jeg har nylig fått påvist hypotyreose etter å ha følt meg "rar" og i dårlig form i lang tid. Begynte etterhvert å ha problemer med å jobbe fult og ha et liv ved siden av, og gikk til legen for råd/hjelp. (Hadde ved oppstart av levaxin tsh: 80, ft4: 6,2. ft3: 3,2)
Har i denne sammenheng noen spørsmål som jeg håper dere erfarene kan svare på! Er jo begrenset hvor mye tid man får hos legen, og kommer på ting etter at jeg har vært der.
Kan jeg være overdosert/eller at kroppen min oppfatter det sånn selv om verdiene ikke er for høye. Tenkte iom at jeg sikkert har gått med lavt stoffskifte en stund og at kroppen er vant med dette?
Har lest litt på denne siden og ser at endel av dere tar naturpreparater i tillegg eller i stedet for levaxin. Hvor lenge prøvde dere bare med levaxin? Til referanseverdien var innenfor normalområdet, men uten at dette ikke gjorde at dere følte dere i "bra form"? Noen som har anbefalinger?
Har noen erfaringer med at legene også ser på ft3 verdien, eller ser alle bare på ft4?
Også lurer jeg på hvor lang tid det tok for dere før dere følte dere "normale" igjen..
På forhånd takk!
Lignende tråder
-
Jeg har lett forhøyet TSH og "normal" T4 og T3, men har følt meg utbrent i lang tid.
Av peelgrim i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-08-10, 23:18 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38

Svar med sitat
Bokmerker