Sitat Opprinnelig skrevet av Hsn
føler meg som en stor hormonfeil.
den der synes jeg sier alt!

anngående det der med blacouts... skikkelig pinlig og skremmende

jeg har et eksempel som jeg husker veldig godt... noe husker jeg jo...

jeg traff en studentvenninde som hadde med seg en annen venninde... den siste hadde jeg ikke møtt før.
min venninde er aktiv i et politisk ungdomsparti, venninden er også aktiv i det samme partiet.
selv er jeg ikke politisk aktiv lenger, men jeg har klare meninger om hva jeg tror på og stemmer etter sterk overbevisning hvert år på et annet parti enn dem... ikke noe uoverenstemmelse aldså, men både hun og jeg vet hvor vi står politisk.

jeg traff som sagt disse to i kantina på høgskulen, og vi kom i prat om at de hadde vært på landsmøte.... dit men ikke lenger var jeg med
jeg datt ut i det øyeblikk venninden til min venninde spurte om noe... senere fikk jeg resonert meg tilbake til at det var spørsmål om ikke jeg også kunne være med dem på et møte... hun prøvde tydeligvis å verve meg ikke noe galt i det

men jeg var på det tidspunktet fullstendig blank på hva... la oss kalle det "ungommens politiske parti" stod for, og i det hele tatt hva et parti var hun kunne ha pratet japansk og jeg hadde skjønnt like mye...

jeg mistet begrepsforståelse og jeg mistet sammenhengen i samtalen...

jeg endte med å svare noe sånnt som at " det kan jeg sikkert" hvorpå jeg stakk så fort jeg kunne, livredd for hva som skjedde med meg :(

min venninde satt igjen med et STORT ? siden hun hadde forventet et tydelig NEI på det spørsmålet - hun vet at jeg er urokkelig politisk...
hennes venninde satt igjen og trodde hun hadde vervet et nytt medlem... jeg var bare frustrert, livredd og flau.