Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet

Hei jeg heter Linda og er ny på forumet.Jeg har hatt lavt stoffskifte i over 10 år etter en graviditet.Nå er jeg 35 år og er mer bevisst på hva stoffskifte er enn da jeg var 25 og trodde dette var noe man fikk i overgangs alderen.Har fått 2 barn til, som er 2år og minste mann er 6 mnd. Siden siste graviditet har jeg fått uorden i stoffskiftet igjen Er lidenskaplig opptatt av hester,og har vært det hele livet.Når jeg er frisk er jeg glad og full av liv,når jeg er dårlig er alt tungt å vanskelig.Opp og ned kan man si.

Jeg har vært en snikleser her fra tid til annen og det er sånn at det er jo godt å lese om andre i samme situasjon.Spesielt leger som virker til å la det gå prestisje i behandlinga.Aner ikke hvor menge blodprøver jeg har tatt opp igjennom åra.Men jeg er heldig å ha en samboer som er flink med ungene og heimen når jeg sliter i motbakkene det er det ikke alle som har.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Velkommen til forumet!

Håper du vil trives her og lære mye om stoffskiftet.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Velkommen skal du være!
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Ei lita øy på vestlandet
    Meldinger
    84

Standard

Hei Lindalorraine.

Velkommen hit.

Jeg er også nokså ny her. Har tre barn som deg, men jeg fikk for høyt stoffskifte etter nr 2. Har vært fin iht bl.prøvene de siste årene, men kjenner at det er noe som "ligger å lurer" i kroppen
    Hypertyreose høsten 2003. "Alle gode ting er tre" ;) Storebror 91, lillebror 03 og bittelillesøster 05

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Har ikke vært en fin dag i dag.Jeg er så stiv og det verker i i føttene og likedan fra hånleddene og ut i fingrene.
    Men så er det så typisk at andre mener man sikkert bare er værsjuk,begynner å lure selv også

Ã…shild minstemann er 6 mnd og 10,3 kg og jeg orker nesten ikke løfte holde henne.

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Har ikke vært her inne på lenge.Så hei på dere

Har siden sist spist meg ned i box nr 2 med papaya kapsler og er i utrolig bra form for å si det mildt.Jeg er ganske sikker på at jeg har ME,men vil egentlig ikke bli utredet for dette da det er en så difus sykdom.

Har også fått utskrevet Zenical og har gått ned nesten 10 kilo.

Selvfølgelig spiller dette inn på form og humør.

Ønsker ellers alle her inne en flott påske og fin vår.

Mvh Linda

Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Hallingdal
    Meldinger
    46

Standard

Har ikke vært her inne på lenge.Så hei på dere

Har siden sist spist meg ned i box nr 2 med papaya kapsler og er i utrolig bra form for å si det mildt.Jeg er ganske sikker på at jeg har ME,men vil egentlig ikke bli utredet for dette da det er en så difus sykdom.

Har også fått utskrevet Zenical og har gått ned nesten 10 kilo.

Selvfølgelig spiller dette inn på form og humør.

Ønsker ellers alle her inne en flott påske og fin vår.

Mvh Linda

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Ønsker deg en flott påske også. Forstår godt at du ikke vil bli utredet for ME.

Tror du papaya i ren form virker bra også? Jeg tar en del medisiner fra før og selv om papaya kapsler ikke er medisin så blir det noe man må svelge.

Lignende tråder

1. Svar: 1
    Siste melding: 06-12-10, 16:35
  2. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  3. Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
    Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 14
    Siste melding: 05-02-08, 11:53
  4. Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
    Av Alani i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 51
    Siste melding: 18-05-05, 19:30

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg