Side 1 av 8 12345678 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 80
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard kuler,svulster

heisann.er det flere her med knutestruma,svulster. med hasimo?eller andre stoffskiftesykdommer?http:www.vgb/6922/
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

baremei Gjest

Standard Re: kuler,svulster

Sitat Opprinnelig skrevet av skaye
    heisann.er det flere her med knutestruma,svulster. med hasimo?eller andre stoffskiftesykdommer?
    *hånd*

Toksisk knutestruma

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av nora
    http://www.vgb.no/6922/ ?
    riktig,
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard Re: kuler,svulster

Sitat Opprinnelig skrevet av baremei
    Sitat Opprinnelig skrevet av skaye
    heisann.er det flere her med knutestruma,svulster. med hasimo?eller andre stoffskiftesykdommer?
    *hånd*

Toksisk knutestruma
    hva er toksisk?er det sjeldent

baremei Gjest

Standard

Sjeldent vet jeg ikke, men toksisk betyr at knutene lager tyroxin på egenhånd uavhengig av hva kroppen trenger og av beskjeder fra hjernen.

En "dose" kan slippes hurtig og fører til brå hypersymptomer innimellom all hypoen. No' årntli' dritt!

Jeg er radiojodbehandlet for knutene, og så blir man gjerne hypo etterpå. Og det ble jeg.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

okay,Jeg har struma,knutestruma i halvekjertelen.svulster i den andre halvdelen.har fått en ny oppover mot haken.har en ganske stor struma,har også betennelse,har en sjelden type sa en lege på haukeland.har tatt biopsi 2 ganger,har også hvert på på ultralyd på bergen rønken,,,dumpet et brev ned i postkassen min har fått time på endokrinkirugisk poliklinikk på haukeland...det har ikke legen sagt til meg,,han sa no at stoffskiffteprøvene var fine..men antistoff er på over 3000 men sånn er de no altid,jeg har lyst å bli kvitt svulstene mine ,men haukeland sier de ikke oppererer siden stemmebånd .ansiktnerver kan bli skadet.på grunn av betennelsen,er det noen som har opperert med betennelse?

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard prøvesvar

har hentet ut prøvesvarene mine fra legen litt forvirett ser at s-ths er på 3,12 ??lurer også på hva dette er s-alp 134 s-kobalaminer 131 disse to er det stjerne på +?+++??

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Hei. For meg ser det ut som om TSH er no høy, har du f.eks T3 eller FT4 svarene i tillegg? Og på mine prøvesvar er det utenfor "normal-fasiten" når det står stjerne etter svaret.

Side 1 av 8 12345678 Siste

Lignende tråder

1. brystkreft og kuler i kjertelen
    Av skaye i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 6
    Siste melding: 30-10-06, 09:01

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine