Viser søkeresultater 511 til 520 av 612
-
06-08-07, 21:38 #511
Jeg kom på et lite triks, som noen ganger hjelper meg;
Slapp av i hendene.
Man skal jo slappe av i alle musklene når man prøver å sovne, men det er vanskelig når man er stressa og anspent, eller har smerter. Hold fokus på hendene, pass på at de er slappe; det vil etterhvert føles som de "eser ut" og begynner å sveve. ..
Det virker det som det roer ned hjernen. Det er jo nokså logisk; hjernen og hendene samarbeider tett hele dagen, og slappe hender gir signal til hjernen om å logge seg av, liksom.
Lykke til.
God natt.
-
30-08-07, 22:14 #512
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyrose.
-
30-08-07, 22:19 #513
Han skulle tvinges til å spise NeoMerc så han fikk 10 - bere i et år eller så.......
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-08-07, 22:23 #514
Denne Påstanden kommer fra en kvinnelig endokrinolog
Helt enig. Denne påstanden kommer forøvrig fra en kvinnelig endokrinolog, så hun har jo faktisk litt større sjans enn en mann til å få det selv også. Skulle fått prøvd det selv ja med en T4 på hva skal vi si 6? eller litt lavere kanskje.
-
31-08-07, 07:00 #515
Da følger du ikke mye med i timen!
Hva skal jeg si da, som ble medisinert med en TSH på 4? Det hjalp meg hvertfall....Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
-
31-08-07, 17:31 #516
Det er det de lærer på skolen, og det er alment godkjent at slik er det. Uansett hvor dumt vi synes det høres ut. Jeg er sikker på at de fleste av oss først fikk diagnosen etter vi hadde vært over 10 på TSH - Sånn var det i mitt tilfelle. Hjalp ikke å ha nesten alle tegnene i boken før det nei...
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-09-07, 13:09 #517
Hvor lenge må dere vente fra resepten med armour leveres?
Nå er jeg temmelig desperat. Apoteket har klart å rote bort resepten min og her sitter jeg med bare tabletter til onsda.:( er jo litt min feil også som ikke har fulgt helt med. Dette skal bli kjekt tenker jeg. Ringte på apoteket og spurte joda det kunne gå fra 1 uke til 14 dager det. Hvor lenge må dere vente fra dere bestiller til dere får medisinen? Er det eventuelt noen som har medisin å låne meg? Lover å sende tilbake alt sammen. Jeg reagerer fort om jeg ikke får medisinen min , og har nettopp vært sykemelt så nå er jeg temmelig fortvilet her.
-
23-09-07, 13:22 #518baremei Gjest
På vitus apotek får jeg det dagen etter hvis jeg ringer før 11. Hvor bor du?
-
23-09-07, 13:34 #519
Jeg bor i Stavanger. Får dem i alle fall ikke dagen etter. Hun sa fra 1 uke til 14 dager.
-
23-09-07, 21:17 #520baremei Gjest
Hvis apoteket har rotet bort resepten din får de gjøre rett og sjel for seg ved å bestille og la deg få medisin, så blir dere enige om at enten ordner de selv opp når de finner den igjen, eller du kan skaffe en kopi fra legen din.
Jeg har fått uten resept før, de ringte legen og fikk bekreftelse på at han hadde skrevet ut og den var underveis i posten.
Legen kan også fakse den direkte til apoteket.
Hvis ikke de klarer å tenke ut dette selv får du hjelpe dem litt ved å foreslå det, og så velger du kanskje et annet apotek neste gang.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37
Svar med sitat
Bokmerker