Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
-
11-08-06, 03:41 #1
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Jeg vet ikke om dere jenter har vært inne på S.U.S. sine sider siden Thyra dagen i Stavanger. Jeg gikk inn på sidene til Lærings- og mestringssenteret og endelig har del 2 av foredragene kommet på plass. Her er det masse å lære. Mange av dere har nok lært så mye etter hvert at det blir mye repetesjon, men kan være nyttig for det. Legger ved en link her

http://aries.infotek.no/mediasite/viewe ... rType=WM7#
Det er foredrag med Louise Koren Dall ved Thyreoidea Poliklinikken ved Aker Sykehus.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-08-06, 21:55 #2
Tusen millioner takk for at du la inn den linken her Anne Ma! Dette foredraget bør være pensum for oss hypoister! Veldig bra!
I flg. juryen oppnådde den ****** 6 stjerner, toppscore!
-
11-08-06, 22:28 #3
Dettevar supert, Anne Ma! Har akkurat kommet fra ferie - men skal definitivt bruke tid på å se disse videoklippene! Takk, takk!
-
11-08-06, 22:42 #4
Bare hyggelig jenter
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-08-06, 23:59 #5
Det er godt du passer på oss, Anne Ma ;)
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
23-08-06, 13:54 #6
tusen takk
TSH var på 170. Legen hadde fått sjokk når hun så blodprøven for så lavt hadde hun aldri sett, så hun hadde ringt sykehuset.
-
23-08-06, 20:01 #7
Oj - er så trøtt i dag, orker ingenting. Så da tenkte jeg at jeg likegodt kunne se foredraget. Vet ikke hvor mye jeg fikk med meg, men det er en annen sak ;)
Men hvor er Del 1? Finnes den?
Og før de sluttet av så snakket de om noen spørsmål etter pausen - finnes dette på nettet?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
23-08-06, 23:19 #8
Vet ikke om noen har lagt ut linken ett annet sted, men del 1 ligger som link nr. 2 her:
http://www.mediasite.com/?q=stavanger
-
23-08-06, 23:23 #9
Takk Leya ;)
Gleder meg til å få ork til å se den. Del 2 var veldig bra, men må nok se den minst en gang til for at noe skal feste seg."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
24-08-06, 13:11 #10
Nå har jeg sett både del 1 og del 2, og jeg anbefaler alle og se begge delene! 1 går mest på mestring av sykdommen, hvordan gjøre livet best mulig utfra det utgangspunktet man har o.s.v., mens del 2 går mer på det kliniske, og opplyser og redegjør for det fysiologiske, uten at det blir altfor tørt. Ta dere tid til å se disse, folkens!! Iallfall et flott alternativ for de som synes det blir for krevende å lese tunge vitenskapelige artikler etc.
Lignende tråder
-
"Thyra-dagen" i -06....
Av Tiffen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 14Siste melding: 20-11-07, 12:31 -
Thyra-dagen
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 3Siste melding: 25-05-07, 10:30 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37 -
Thyra-dagen i STavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 10-06-06, 19:38 -
Thyra-dagen 25. mai i Stavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 31-05-06, 22:33
Svar med sitat
Bokmerker