Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
    Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard "Thyra-dagen" i -06....

Kan noen der ute si meg om Louise Koren Dahl (Nuklär/Indremed.)holder på med stoffskiftesykd.? OG- i tillfelle hvor holder hun hus?Har noen av DERE värt hos henne? Hun hadde jo et veldig lettfattelig og bra foredrag som jeg leste her ett sted. Klem til dere....................

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

Hun jobber på Thyreoideasenteret ved Aker sykehus.

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard

Tusen takk for svar "Reven", vet du også om det går og få "time" hos henne?

Medlem siden
    Apr 2007
    Meldinger
    337

Standard

nei, det vet jeg ikke. jeg var på et foredrag med henne i vår. Husker at de sa noe om en prioriteringsliste for hvem som fikk komme til.
    Hypoer var langt nede på listen. Tror de med høyt + øyeproblemer var blant de høyest prioriterte.

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard

Sååååå typiskt, men hvor finner man da noen doc. som er spes. i stoffskif.? Min alm.lege er ikke verdensbeste tror jeg!! Jeg har nok ca.1000 sprs. og få svar på-------- Har du/dere noen tips???

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Fastlegen kan søke deg inn på Aker - til Louise, men lavt stoffskifte har lang ventetid og prioriteringa er visst som det sies her ja .......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard

Det her med dr.Louise-,er altså slik att det du sier er min fastlege MÃ… söke? Eller? Det er nok i likhet med og ta ned månen på noe vis da vet du!

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    oslo
    Meldinger
    121

Standard

jeg går hos henne. havnet der da jeg ble gravid (fikk diagnose da) og ble overført til fastlegen da jeg var stabil etter fødsel. men var ikke stabil mer enn et år og fastlegen min var ubrukelig på dette området, så jeg fikk mast til meg en henvisning tilbake til henne. men - måtte vente 3 mnd på time, det er stor pågang der. så vet ikke hvor lett det er å komme inn når man ikke har pas.historie der fra før .....

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    oslo
    Meldinger
    121

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Tiffen
    Det her med dr.Louise-,er altså slik att det du sier er min fastlege MÃ… söke? Eller? Det er nok i likhet med og ta ned månen på noe vis da vet du!
    fastlegen må skrive henvisning som sendes til thyroideapoliklinikken til henne. deretter blir du tilskrevet om time

Medlem siden
    Nov 2007
    Meldinger
    43

Standard

Takk for svar -mammantileir- får vel bare höre og pröve noe----------"Det duger med forsöket" Siden er det vel bare og vente--

Side 1 av 2 12 Siste

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn