Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
11-08-06, 22:44 #1
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
http://aries.infotek.no/mediasite/viewe ... rType=WM7# Dette er linken til et foredrag som ble holdt av Louise Koren Dall mai. 2006
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-08-06, 23:17 #2
Kjempeflott at du ville dele denne med oss, Anne Ma

Jeg har nå nøyaktig kommet halvveis i foredraget, og vil påstå det er meget bra, og at alle som sliter med stoffskiftet sitt bør benytte dette foredraget til å tilegne seg god informasjon! ..Jeg har satt på pause nå da, viktig å ikke drukne seg selv på en sen fredagskveld, he he.. Kunnskap i små bolker!!
-
12-08-06, 00:37 #3
Skulle bare mangle! Det jo derfor vi har forum!? For å hjelpe, trøste og råde hverandre. Jeg er en av de som mener at kunnskap er makt. Og denne linken kan man jo gi til legen og be han/hun se foredraget. ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
"Thyra-dagen" i -06....
Av Tiffen i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 14Siste melding: 20-11-07, 12:31 -
Thyra-dagen
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 3Siste melding: 25-05-07, 10:30 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Thyra-dagen i STavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 6Siste melding: 10-06-06, 19:38 -
Thyra-dagen 25. mai i Stavanger
Av brits i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 11Siste melding: 31-05-06, 22:33
Svar med sitat
Bokmerker