Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
18-12-09, 12:40 #25
Sv: Lavt stofskifte i formentlig årtier
VibekeJ....er jo kun en ting å si når en leser hva du sier, er fryktelig vondt at du har det så ille.
Når det gjelder stoffskiftemedisin ,tror jeg at mange må opp i en tilnærma ideell dose før en merker noe-iallfall hvis en har gått leeenge ubehandla.
Det er å håpe at du vil få glede av medisineringa når det har gått lengre tid. Når jeg tenker tilbake på meg selv, tror jeg det gikk 1,5år før jeg KJENTE at formen var bedre. Inntil da hadde jeg hatt for lave doser.(jeg ble medisinert ned i den perioden, men det er en annen historie).
Du sier du er VERRE etter oppstart på medisin.DET kan jo være et signal om at binyrene dine er svake, lav kortisolproduksjon--og da er naturlig tyroksin faktisk verre enn syntetisk.
Har du fått undersøkt binyrestatusen din?
Den er helt esensiell for at stoffskiftemedisin skal virke!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker