Sitat Opprinnelig skrevet av belit Vis post

Jeg lurer bare på om dette er vanlig hos de fleste, eller om jeg er litt uheldig når det gjelder dette symptomet på lavt stoffskifte.

Libido er ikke-eksisterende hos meg, har vært borte siden jeg ble gravid - og nå er poden straks to år. -Litt lenge altså...... :(

Har ikke merket noe bedring etter at jeg startet på Levaxin i April, men det tar vel litt tid kanskje - før det bedrer seg?

Finnes det noen her som har erfaring med akkurat dette?

-Hadde vært fint å komme "igang" igjen - håper på å lage en liten ugangskråke til etterhvert, men det er jo som kjent enkelte ting som må utføres i den anledning - og da hadde det vært veldig greit om lysten var på plass.......

(Håper dere ikke synes dette blir altfor privat - beklager i så fall.)
Må smile litt av innlegget ditt, og tenker på min ex,en min som var fra sør-amerika, og full av selvtillitt (ikke helt uten grunn) på det området, han pleide å si at jeg ville få lyst av å ha 6 med ham Vel, han hadde litt rett Bare en liten digresjon : )
Nå har jeg ikke lest alle svarene her ennå, kanskje har forslagene kommet allerede, men både ashwagandha og progesteron krem har "bi virkninger" for kvinner, som menn gjerne setter pris på Eller hvis du ikke allerede har forsøkt det, mange føler seg nokså "kosesyke" etter ett glass vin : )