Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
15-02-07, 16:26 #6
Heia
Også jeg er plaget med mye rart i halsen, "tusser i halsen", må kremte mye, får ikke klaret stemmen - og når jeg forsøker på det, så hikker jeg (hihi - det er altså helt latterlig, selv om det er plagsomt, også mange ganger nå hvis jeg hoster eller nyser, så hikker jeg samtidig). Vondt å svelge.
Og masse kløe i hodebunnen. Men jeg har altså da også ofte flass og bruker en del flass-shampo. Og jeg har veldig, veldig tørr hud på kroppen og må smøre med masse fuktighetskrem. (Men det er ekkelt med den kløen i hodebunnen, tenker også noen ganger på om det kan være lus, men så slår jeg meg til ro med at det nok er enda et hypo-symptom.)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Håret endrer farge
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 8Siste melding: 14-04-10, 20:39 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57 -
Råd mot kløe
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 28Siste melding: 17-10-07, 01:18 -
Ondt i halsen - og kløe i håret! :o)
Av gitteh i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 13Siste melding: 15-03-07, 18:09

Svar med sitat
Bokmerker