Sitat Opprinnelig skrevet av Bettie B. Vis post
Nå kjenner jeg at jeg blir nesten overtroisk - hvis jeg skriver dette ned, kommer det sikkert ikke til å vare - men jeg tar sjansen. Det er viktig at folk får vite om at det finnes andre alternativer enn Levaxin (ref. diskusjonen om Internett og Facebook). Levaxin var bare til begrenset hjelp for meg. Først etter at jeg har gått helt over til Armour, har det snudd seg til det bedre. Til god hjelp i prosessen har vært all nyttig informasjon på dette forumet

Datteren min går det også bra med! Hun har blitt kvitt de forferdelige, 3-dagers migreneanfallene, psykiske symptomer med angst og depresjon, og har fått energien tilbake! Fastlegen hennes har gått med på å skrive ut Armour på registringsfritak. Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på at mange av de ungdommene som det har vært snakk om i media som får så voldsomt med psykofarmaka, egentlig kan gå med ubehandlet stoffskiftesykdom. Tragisk! De begynte å snakke om å skrive ut antidepressiva til henne, det er en lykke at det ikke kom så langt. Jeg tror det er flere som feilbehandles enn vi aner.
Hej Bettie

Der er en mor, der godt kunne bruge dine erfaringer med NDT, til datteren sin... Villa (gæst) har skrevet i denne tråd: https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10252