Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
22-05-10, 20:32 #1
Kombinasjonsbehandling, migrene og synsforstyrrelser
Jeg har i mange år,til og fra hatt lange perioder der jeg har hatt masse migrene men også bare anfall med synsforstyrrelser. I periodene med synsforstyrrelser har jeg hatt sterke muskelsmerter og andre tegn på lavt stoffskifte. I forkant av min oppstart på Levaxin og Liothyronin hadde jeg over ett år mer enn 26 anfall med slike livsbegrensende synsfenomener.
Etter oppstart med Levaxin og Liothyronin har jeg til dags dato ikke hatt ETT slikt anfall engang, helt utolig og må ha noe med medisineringen å gjøre..
Flere som har opplevd lignende??Jeg har et halvt års tid fått kombinasjonsbehandling for hypothyreose i grenseland.
Medisinene fikk jeg fordi alle symptomer tydet på at jeg kunne være hypothyreot selv om blodprøvene på TSH, T4 og T3 var innenfor normalen.
Lignende tråder
-
fT4 v/ kombinasjonsbehandling
Av Bittebitt i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Kombinasjonsbehandling
Av Maia i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 22Siste melding: 26-02-07, 14:52 -
Jeg har startet kombinasjonsbehandling T4/T3 :)
Av Anne Ma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 31Siste melding: 08-10-06, 21:27

Svar med sitat

Bokmerker