Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Threaded View
-
14-06-13, 19:53 #28
Sv: Re: Sv: Re: Lavt stoffskifte med normale prøveresultater? Eller er det noe annet?
Du har helt rett Nielsigne - dessverre er det slik at allmennleger har for lite kompetanse til å kunne se bort i fra blodprøveresultater, og heller se på pasientens tilstand. Heldigvis har jeg en lege som er relativt dyktig, og som jeg har en god tone med. Det var jo han som introduserte meg for LDN, jeg hadde ikke rukket å lese om det enda. Han ville at jeg skulle lese mer om det, og gjøre meg opp en mening om hvorvidt dette er noe for meg eller ikke. Jeg har bestemt meg for å gi det en sjanse, for jeg har da strengt talt ikke mye å tape på det. Virker det, så virker det. Hvis ikke, så får jeg kjempe videre for å få riktige medisiner. Har time hos han neste uke, og da kommer vi sikkert til å ta nye prøver og diskutere hva som skjer videre. Har lest mye om Heggeli og Øverbye, men har samme inntrykket som deg om at det blir for kort varsel å bestille time hos dem. Jeg kommer også til å ta til meg rådet ditt om å forsøke å finne en god lege i Australia, så kan jeg i hvert fall få en second opinion. Tusen takk for gode og utfyllende svar Nielsigne, det er helt utrolig hva du kan! Og at du i det hele tatt tar deg bryet og svarer en fortapt jente som ikke vet hva og hvordan dette foregår..
Jøss, sekundær hypotyreose har jeg aldri hørt om.. Du tror dette kan være min tilstand? Det gir meg jo en del svar, har lest litt om det nå. Synes bare det er så rart at to leger mente det var hevelse i halsen min, mens UL viser en "perfekt" kjertel. Er det rart jeg blir forvirret?
Helt utrolig at du har vært dårlig så lenge uten å få svar, er glad du har funnet ut av det og at du forhåpentligvis er på bedringens vei.
. Da kan jeg egentlig tilnærmet slå meg til "ro" med at jeg ER syk, og at jeg har lavt stoffskifte, og ikke at jeg er en lat 20-åring som sluntrer unna studiene.. Det er helt utrolig hvor tiltaksløs jeg er, fra å være en jente med støv på hjernen har jeg blitt helt likegyldig til om det er rot rundt meg eller ei. Jeg har alltid vært supersosial (til mor og fars store fortvilelse siden jeg aldri er hjemme
), men nå merker jeg på kroppen hvor utrolig deilig det er å bare ligge i senga og ikke gjøre noenting. Bortsett fra å tegne, det er vel det eneste gode som har kommet ut av å være dårlig. Sitter oppe til langt på natt på soveromsgulvet og tegner til jeg sovner, ha ha.
Tusen takk til deg også Halla (liker brukernavnet forresten), det varmer at ukjente mennesker bryr seg om problemene mine!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Normale blodprøver. Alle symptomer på lavt stoffskifte...
Av Anisa i forumet Normalverdiene?Svar: 3Siste melding: 06-07-12, 00:08 -
Lavt stoffskifte, ADHD (uoppmerksom type) eller noe annet?
Av Eilert i forumet DagbokerSvar: 6Siste melding: 04-12-11, 01:05 -
Hyperparathyroidisme eller noe annet?
Av Devana i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 70Siste melding: 16-11-10, 23:52 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
I puls ikveld, du kan ha lavt stoffskifte med normale prøver
Av nora i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 03-06-08, 12:44

Svar med sitat

Bokmerker