Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Thomas, vet du hva i behandlingen til Hertoghe som gjør at du fikk bort vannet? Jeg sliter med ødemer. Bena mine er hovne, og jeg mistenker at det ikke bare er der det er vann. Legen jeg går hos, enda han er elev av Hertoghe, har ikke noe forslag på hva som kan gjøres.
Hei Vigdis, jeg hører mange (ikke alle) med hormonproblemer klage på overvekt, oppblåsthet, rundt ansikt, og mange andre problemer med kroppen, når de har lavt stoffskifte/mistenker dette, eller har andre hormonelle ubalanser.

Jeg er overbevist om, og "vet" at det er kombinasjonen (!) av hormonene jeg har tatt via Dr. Hertoghe, og alle kosttilskuddene, samt diett, som har fjernet så og si alt vannet. Jeg har kun litt fett igjen rundt magen, men dette har gått ned fra 120 til 97 cm på 1 år så jeg er på god vei til å bli "perfekt" i utseendet/kropp nå. Om 1 år er jeg nok helt perfekt, slik jeg ønsker å være. Nå er IKKE utseende det viktigste, men hvordan man FØLER SEG fysisk, på innsiden. Det er alt for meg i allefall. Men utseende har litt å si det også.

Hvilken behandling får du, av hvilken lege på hvilken klinikk, og nøyaktig hva spiser og drikker du hva eneste dag? Hva er din diagnose?

Thomas