Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Hybrid View
-
12-10-11, 10:58 #1
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Hei Vigdis, jeg hører mange (ikke alle) med hormonproblemer klage på overvekt, oppblåsthet, rundt ansikt, og mange andre problemer med kroppen, når de har lavt stoffskifte/mistenker dette, eller har andre hormonelle ubalanser.
Jeg er overbevist om, og "vet" at det er kombinasjonen (!) av hormonene jeg har tatt via Dr. Hertoghe, og alle kosttilskuddene, samt diett, som har fjernet så og si alt vannet. Jeg har kun litt fett igjen rundt magen, men dette har gått ned fra 120 til 97 cm på 1 år så jeg er på god vei til å bli "perfekt" i utseendet/kropp nå. Om 1 år er jeg nok helt perfekt, slik jeg ønsker å være. Nå er IKKE utseende det viktigste, men hvordan man FØLER SEG fysisk, på innsiden. Det er alt for meg i allefall. Men utseende har litt å si det også.
Hvilken behandling får du, av hvilken lege på hvilken klinikk, og nøyaktig hva spiser og drikker du hva eneste dag? Hva er din diagnose?
Thomas
Lignende tråder
-
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
Av tcelinet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 01-08-11, 10:38 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33

Svar med sitat

Bokmerker