Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
  1. #1
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

    Standard polaråret åpnet 1.mars 07

    http://arcticportal.org/ipy/webcast/ope ... orway/oslo en video av dagens åpning i Oslo.
    (jeg er tanta til jenta som synger...frost....)

  2. #2
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

    Standard

    Jeg får ikke sett det. Noen som vet hva jeg mangler på PC`en?
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

  3. #3
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

    Standard

    på den bærbare dukket et spørsmål opp, noe ala wm9-noe fra microsoft eller noe, og jeg klikket ja, men ikke på den andre maskinen.
    Prøv aftenposten.no der er samme ting idag tror jeg.

  4. #4
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Sørlandet
    Meldinger
    2,650

    Standard

    Tante ;)

    Jeg fikk det heller ikke til...
    "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
    Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

  5. #5
    Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    237

    Standard

    Fikk heller ikke kjørt videoen.Gikk inn på Aftenpostens videoklipp, men der var bare kronprinsen og intervjuer med noen barn. Ingen sang....

  6. #6
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

    Standard

    Prøvde på den andre maskinen, med opera, og ikke noe skjedde, prøvde IE, og det ble ihvertfall hvit istedenfor den svarte ruta.
    Men det ser ut som om nettsiden er på Island og kanskje det er for stor trafikk eller for stor belastning på serveren.

    Sånt hender.
    Prøv igjen i morgen.....
    frost sin hjemmeside er på http://www.frostworld.no/v1/
    De gamle fotoene på siden er tatt på svalbard lenge siden, forresten, så koblingen til polaråret er intensjonell.
    http://www.go-svalbard.com/

Lignende tråder

  1. endokrinologmøte mars 07england mm
    Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 0
    Siste melding: 17-04-07, 18:32

Bokmerker

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn