Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
-
01-03-07, 10:48 #1
polaråret åpnet 1.mars 07
http://arcticportal.org/ipy/webcast/ope ... orway/oslo en video av dagens åpning i Oslo.
(jeg er tanta til jenta som synger...frost....)
-
01-03-07, 18:44 #2
Jeg får ikke sett det. Noen som vet hva jeg mangler på PC`en?
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
01-03-07, 20:45 #3
på den bærbare dukket et spørsmål opp, noe ala wm9-noe fra microsoft eller noe, og jeg klikket ja, men ikke på den andre maskinen.
Prøv aftenposten.no der er samme ting idag tror jeg.
-
01-03-07, 23:03 #4
Tante ;)
Jeg fikk det heller ikke til..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
01-03-07, 23:18 #5
Fikk heller ikke kjørt videoen.Gikk inn på Aftenpostens videoklipp, men der var bare kronprinsen og intervjuer med noen barn. Ingen sang....
-
01-03-07, 23:33 #6
Prøvde på den andre maskinen, med opera, og ikke noe skjedde, prøvde IE, og det ble ihvertfall hvit istedenfor den svarte ruta.
Men det ser ut som om nettsiden er på Island og kanskje det er for stor trafikk eller for stor belastning på serveren.
Sånt hender.
Prøv igjen i morgen.....
frost sin hjemmeside er på http://www.frostworld.no/v1/
De gamle fotoene på siden er tatt på svalbard lenge siden, forresten, så koblingen til polaråret er intensjonell.
http://www.go-svalbard.com/
Lignende tråder
-
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32
Svar med sitat
Bokmerker