Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
-
10-06-07, 19:48 #1
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Etter bare 12 dg på Lio, er jeg blitt såå mye bedre. Hjernetåka er borte, depresjonen likeså kjennes det ut som, søvnkvaliteten er mye bedre. De siste nettene har jeg hatt lange drømmer også, det er lenge siden.... Og selv om energien ikke akkurat spruter, så orker jeg endelig mer enn bare å vaske klær og lage middag. Nå har jeg tilogmed begynt å tenke at jeg kommer til å klare å begynne i arbeid igjen. Har rehabiliteringspenger ut juli, og trodde ikke jeg ville orke å starte på i august, men vil nok prøve meg i 50% hvis dette fortsetter ja
Synes overgangssymptomene også har blitt mye bedre. Ikke så mange hetetokter, og mindre kraftige. Men har veldig vondt i kroppen fremdeles, tungt og vanskelig å komme meg opp av senga fremdeles. Men det kan jo være fordi jeg har "stått på" de siste dagene, når overskuddet endelig har kommet tilbake...
Økte fra 5 mcg/dg 5 x 2/dg for noen dager siden. Hadde litt trykk for brystet de første to dagene, i dag ingen ting. Har ikke seponert levaxin.
Dette var virkelig tingen for meg, håper det varer
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
10-06-07, 20:47 #2
-
10-06-07, 22:15 #3
SÃ… godt å høre at du blir bedre

Husk bare på å ikke bruke for mye energi med en gang, for det har en tendens til å staffe seg i lengden. Ta det rolig og øk aktiviteten sakte men sikkert.
Lykke til videre
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
11-06-07, 20:41 #4
Takk for rådet, må nok passe meg for å bite over for mye. I dag var nemlig formen relativt laber igjen. Ble så ivrig vettu
Så nå skal jeg bare kvile og ta det rolig. Har jo tenkt å ha en lat sommer, ikke jobbe, ikke stresse....
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
-
11-06-07, 22:42 #5
Høres bra ut!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Liotyronin - dosering
Av gitteh i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 14Siste melding: 05-11-08, 09:39 -
Av og på med Levaxin/Liotyronin
Av Dame54 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 8Siste melding: 08-09-08, 15:29 -
liotyronin
Av Siri -67 i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 24-10-07, 15:00 -
Bedre mentalt, men verre fysisk med Liotyronin
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 09-08-07, 21:41 -
Kalsium tilskudd når man tar liotyronin
Av gutt_81 i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 2Siste melding: 17-07-07, 21:22
Svar med sitat
Bokmerker