Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
12-10-11, 10:54 #14
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Hei Hassan,
Hvordan er livet? Ikke helt topp? Skal nok bli bedre, ser du. Bare vent!
Har du allerede bestilt time og sendt blod ned til Roman Pais lab i Brussel? Det høres bra ut! Du kan gjerne sende meg prøveresultatene på email thomas @ nightrangerweb.net - Så kan jeg ta en rask gjennomgang av disse, uten å skremme deg med diagnoser, det lar jeg Dr. Hertoghe gjøre!
1.) Hertoghe ønsker nok at alle i hele verden skal begynne på veksthormon injeksjoner. Friske som syke. Fordi det gjør kroppen sterkere på så mange måter. Det samme gjelder alle andre hormoner. Våre hormoner er på sitt sterkeste når vi er 21 år, men etter denne alder, går det sakte mens ikkert nedover med årene. Når man er 70-80 år gammel har man under halvparten av de hormonnivåene man hadde som ung. Hvis man erstatter hormonene, bla. med veksthormon (vekthormon reparerer bla. hjertemuskulatur, holder huden stram, og holdningen Rak og Rett i ryggen, og gjør oss mer målebvisste psykisk, fjerner åreforkalkning, bla.!) vil du holde deg frisk, ung og vakker lenger. Hertoghe ønsker nok at man går på veksthormon, og alle andre hormoner, livet ut. Jeg har enda ikke startet med veksthormon, men den dagen kommer nok snart. Jo flere hormoner man tar, jo mer BALANSERTE (!) blir de.
2.) Jeg har snakket med han mange ganger om bruk av hormoner. Han sier at i verste fall, om man er syk, og "har man en skade som er parmanent i binyrene, hypofysen, thyroid kjertelen osv.", så må man bruke hormoner for å føle seg bra. Jeg bruker ikke Pregnenolone. Jeg bruker TESTOSTERON, DHEA, THYROID og KORTISON, så langt.
3.) Det er et helvete uten like. Jeg har allerede vært tatt inn til POLITI-AVHØR der jeg bor, pga en forsendelse jeg fikk i posten (vanlig post) fra Belgia. Jeg anbefaler deg og ALLE DERE DER UTE på det sterkeste (!) å ha kommunikasjon med fastlege OG legemiddelverket i Norge før (!) dere bestiller eller tar med dere følgende hormoner med dere hjem: Testosteron, DHEA, veksthormon. Det er de tre jeg vet om, som er ulovlige å føre inn i Norge på egen hånd. MAN KAN riktignok føre inn en viss kort tids forbruk av disse på egenhånd hvis man går på RØD SONE (fortolling/sjekk) på Gardermoen etter at man har vært i Brussel og kjøpt hormoner. Men da må man betale fortolling/moms på disse. Det må man jo uansett, om man gjør ting på "lovlig måte". Jeg har anskaffet meg godkjenning fra Legemiddelverket her i Norge, for å føre inn mine hormoner. Det er totalt latterlig av tollvesenet å tro at fks. 1 lite glass med 60 DHEA kapsler skal brukes som "DOPING", altså som anabole steroider, hvor man misbruker disse og tar KJEMPEDOSER hver dag. Da ville ikke glasset mitt var lenge. Dr. Hertoghe ber oss ta SMÅ doser, FYSIOLOGISKE DOSER, som IKKE er unormale eller farlige. Dette må tollvesenet få inn i hodene sine. De er virkelig arrogante og inkompetente. Og det var UFATTELIG at de ringte Politiet uten å snakke med meg først, første gangen de "tok meg" for å innføre DHEA til Norge uten tillatelse. (Jeg visste ikke at det var ulovlig på den tiden i fjor! Hadde ingen til å advare meg!) - Jeg har 4 venner som også drar til Hertoghe og de har ikke hatt problemer, så langt. Det er bare jeg som hadde det, en gang, i fjor. Det er også alfa omega at du har en DIAGNOSE skrevet av Dr. Hertoghe, svart på hvitt, hvor det står HVORFOR du skal ta disse hormonene, og nøyaktig hvilke hormoner du skal ta. Prøv å få han til å skrive at du MÅ ta disse hormonene og MÅ ta de med deg hjem til Norge, for å i det hele tatt LEVE. *ferdig* En liten instruks fra en som har gått på en smell! (meg!)
4.) 2 timer er helt fint. Jeg hadde 2 timer da jeg var der første gang i Mars 2010. De var kjempesnille, og lot meg snakke i nesten 4 timer (!) uten å måtte betale noe ekstra. De skjønte nok at min helse situasjon var uhyre komplisert. De er super proffe, MEN veldig opptatte. Jeg ser flere pasienter "klager" på at legene er stresset, særlig Dr. Hertoghe, men dere må huske på at han er kun 1 person, og han har tusener av pasienter fra hele verden, og har ikke tid til å bruke veldig mye tid på hver pasient. Så, vær fokusert, ta med båndopptager eller en annen person som kan høre på alt som blir sagt, så du ikke glemmer ting! Jeg har hatt en dobbelttime i etterkant, men klarer meg nok med enkelttimer fremover. Pga. bedringen jeg har hatt!
Håper dette ga deg noen svar, Hassan! Spør gjerne om mer, hvis du føler for det. Og det vet jeg at du vil!
Mvh.
Thomas i Asker
Lignende tråder
-
nå har jeg gått opp snart 7 kg siden oppstart med levaxin
Av tcelinet i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 01-08-11, 10:38 -
Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Av grynet i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 142Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Blitt mye bedre med Liotyronin!
Av anitab i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 11-06-07, 22:42 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33

Svar med sitat

Bokmerker