Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
21-08-08, 15:56 #24
Re: For rask doseøkning?
Det er ikke skadelig å ligge for høyt i en avgrenset periode. Jeg hadde positive erfaringer - noe ble liksom "satt igang" i den perioden, og som fortsatte når jeg satte ned dosen igjen. Nå - i ettertid tror jeg det kunne hjulpet med en periode med høye D-vitamindoser. Jeg har satt ned dosen 25% etter D-vitaminkuren, men det gjenstår å se hvor lenge det varer. Kan hende må jeg øke igjen etter en tid - kan hende skal jeg ha mer D-vitamin ?
Det er vanskelig å skille mellom høyt og lavt.
Men det hjelper jo å ha hatt for høyt en gang da, og jeg syns alle bør prøve en periode med litt høy dose - slik at man lærer seg hvordan det er og ved hvilken dose det skjer.
Jeg brukte 4G og satte i gang med 30µg D3-doser - det medførte hjertebank etter få dager. Jeg gjennkjente dette som for høy dose med en gang, hoppet over en dag og halverte dosen.
Fordi jeg kjente igjen de innledende symptomene og reagerte på dem slapp jeg å gå med hjertebank.
Erfaringer er nyttige - også de man helst ikke skal oppleve.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Jeg har lett forhøyet TSH og "normal" T4 og T3, men har følt meg utbrent i lang tid.
Av peelgrim i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-08-10, 23:18 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Hvor fort får man operasjon etter påvist kreft..?
Av Stølen i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 1Siste melding: 09-01-08, 09:50 -
Dårlig form, avvik i prøvesvar?
Av Hsn i forumet BlodprøverSvar: 15Siste melding: 17-08-07, 13:17 -
Dårlig form - urgh !
Av Leya i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 7Siste melding: 29-07-07, 11:38

Svar med sitat
Bokmerker