Viser søkeresultater 71 til 80 av 143
-
19-04-07, 20:30 #71
Jeg har ikke ventet så veldig lenge. MEN så er jeg så heldig at Egil Haug på Hormonlabratoriet er i familie med samboeren min så han sendte inn en henvisning for meg. Legen min hadde sendt inn en henvisning for meg på Gjøvik sykehus, men der fikk jeg avslag så da skrev jeg til Egil. Nå har jeg snart gått sykemeldt i 3 mnd da, så det skal bli deilig og finne ut av dette.
Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
20-04-07, 12:54 #72
Guuuuuud,tar det virkelig så lang tid,helt utrolig.
hva med å bruke privatpraktiserende endokrinologer+Er det noe dere ville anbefale?
Beundrer dere begge to for å ha så god tålmodighet og is i magen,tror ikke jeg klarer å vente så lenge.
-
20-04-07, 14:32 #73
På aker er det ca 12 ukers vente tid og min henvisning ble sendt inn for 1 1/2 mnd siden så jeg slapp unna med litt venting pga jeg *kjenner* en der.
Har nå gått i 1 år på medisiner og ikke blitt noe bedre så hva gjør noen mnd til og fra. hehe--
Du kan jo forsøke VOLVAT. Der skal de være veldig flinke, men det koster penger da.
Jeg får sette meg ned og skrive ned en liste. Har det egentlig ikke så ille om dagen. sikkert pga jeg er gravid. hehe... men har en lang liste selv.
Vet ikke hva ferritinen skal ligge på jeg, så kan ikke svare deg.
Er veldig spent på hvordan min time kommer til og gå. Skal til legen i morgen til en svangerskapundersøkelse. Sykemeldingen min går også ut i morgen så den må nok forlenges. Hadde tenkt og kanskje prøve meg på 40% stilling, men fremdeles usikker på om jeg orker. For jeg vet jeg blir satt rett i den jobben jeg hadde, noe som ikke er den helt beste for meg om dagen.Hashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
22-04-07, 21:03 #74
blir spennede å høre hvordan din time blir da
jeg ble hyper under min forrige graviditet, da det snudde egentlig tror jeg...
men jeg hadde det ganskebra da
lykke til med både Aker og graviditeten
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
29-04-07, 10:34 #75
Nå har jeg også vært på utredning. Fikk ikke gjort så veldig mye pga graviditeten, men har fått ny time igjen i august, Verdiene mine var fine, hun hadde ikke fått alle svarene på blodprøvene.
Hun så at kjertelen min ødelegger seg selv og at jeg må gå på høyere doser etter hvert..
Skal også tilbake når jeg har født for å prøve litt andre medisiner..
Så er ganske fornøyd egentlig.
GryHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
-
29-04-07, 10:50 #76
så flott!
håper du oppdaterer dette her.Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
-
07-06-07, 12:31 #77
I dag er jeg 16 uker på vei :)
Nå begynner magen og vokse og jeg må kjøpe litt mer komfortable klær. ikke minst lette for det er jo sannelig 27 varmegrader her.. phu...
Jeg har ikke vært i så god form som jeg er nå. må tilbake til før jeg fikk stoffskifteproblemer med å være i så god form. Jeg har ikke vært syk, hadde 1 1/2 uke med litt uggenhet men det var rundt påsketider.
På Aker sykehus sa legen at jeg måtte holde ths min på rundt 1. Var og tok blodprøver her om dagen for å sjekke hva den ligger på nå. Er 6 uker siden sist.
Håper alle dere her inne som går gravide har det like fint.
Ville bare dele min graviderfaring i dette nydelige været...
-
07-06-07, 12:41 #78
Så flott at du føler deg i så bra form
Selv er jeg i uke 13 nå, og jeg kjenner at formen har blitt bedre. Men så har jeg fått nye plager da
Korsryggen begynner fort å verke, spesielt hvis jeg er litt for aktiv.
Ellers begynner jeg på jobb i dag, er i aktiv sykemelding. Gleder meg litt til å komme tilbake.
Her er det også godt og varmt. TSH var 1,7 på forrige blodprøve, så den er på bedringens vei.
Jeg har forresten lurt på en ting nå som gradestokken kryper oppover. Hvordan oppbevarer dere Levaxinen? Kan man sette den i kjøleskap? Den skal jo ikke oppbevares over 25 grader.
-
07-06-07, 19:47 #79
Jeg også var veldig stiv og hadde smerter i korsryggen. etter litt gåing så har dette blitt mye bedre. men blir fort sliten i ryggen...
Dette med levaxinen har jeg ikke engang tenkt på... min ligger nå på kjøkkenbenken mens jeg har hele boksen med resten av medisinen på et mørk og litt kjøligere sted...
Er så glad at det får så fint for deg denne gangen Sigrid
-
07-06-07, 22:34 #80
Takk, i lige måde
God følelse at uke 12 er passert, selv om jeg ikke klarer helt å slappe av ennå. Gleder meg til jeg får mage og kan kjenne liv. Akkurat nå føler jeg meg ikke særlig gravid.
Lignende tråder
-
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
endokrinologmøte mars 07england mm
Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 0Siste melding: 17-04-07, 18:32 -
polaråret åpnet 1.mars 07
Av nora i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 23:33 -
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Av mona? i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 18-05-05, 22:06

Svar med sitat

Bokmerker