Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
18-05-05, 18:29 #1
Ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin
Opprinnelig skrevet av marianne
Det du skriver om tørre hender var interessant.
Jeg hadde ingen tegn til tørr hud FØR jeg begynte på Levaxin. Nå har jeg fryktelig tørr hud mellom fingrene, og oppå hendene. Tidvis får jeg eksem som klør, huden sprekker og jeg får lett infiserte sår. Uansett hva jeg smører meg med, blir jeg like tørr igjen. Legen kallte det fuktighetseksem, og sa at jeg burde prøve Elizabeth Arden sin "Eight Hour Cream" fordi denne inneholder tjære. Den hjelper heller ikke.
Jeg ammet da jeg begynte på Levaxin, og gjør det litt fortsatt. Datteren min har hatt atopisk eksem, og dette blusset veldig opp da jeg begynte med medisin. Hun fikk veldig tørr hud i ansikt og på hender, noe hun ikke hadde hatt tidligere.
Homeopaten sa at det var et typisk medisinsk utslett hun hadde.
Min teori er at det er Levaxinen som er skyld i den tørre huden jeg og min datter plages med. Om det er hjelpestoffene i tabelettene eller noe annet vi reagerer på er ikke godt å si. Legene er selvsagt ikke enige i dette...For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
18-05-05, 20:42 #2
Puh...tørr hud...spørr meg om det
har så tørr hud at om jeg bruker et klesplagg som "sitter"litt så blir jeg sår..er konstant knusktørr at det svir..
Svigermor kom med Avène bodylotion...KNALLBRA..anbefales..hele Avène serien fåes på apoteket og er for ekstremt tørr hud...de har også en fenomenal håndkrem...avhengig jeg nå...forferdelig og gå med så tørr hud..
legen min sier det er årstiden...så der er det ikke store støttem og få nei
-
18-05-05, 22:06 #3
Glycinello håndkrem hjalpe en jeg kjente som ikke kunne vaske opp etc pga alvorlig eksem. Hun ble helt bra.
Men årsaken kan være levaxinen.
Her på berget er den jo uten fargestoffer, men hvis man ser på legemiddelsidene i usa så ser man at de har mange farger alt etter styrken. 50µg er alltid ufarget. mange reagerer på ingrediensene og fyllstoffene.
Det med reaksjon på thyroxin er ikke ukjent i andre land, og man pleier å bytte merke til noe passer.
Det fins et par andre merker her i norge, se http://www.legemiddelsiden.no/defaul...c&txtValue=H03 den uten laktose fins. Den gamle thyroxin-natrium står der og.
Og Armour. Dessuten fins nature-throid som er hypoallergen.
http://www.westernresearchlaboratories.com/ de eksporterer til EU, har registrert dette i england http://thyroid.about.com/cs/thyroidd...turethroid.htm
Tørr hud er egentlig et hypo-symptom, har dere riktig dose?
nora
Lignende tråder
-
Symptom: Brennende, tørr og sår tunge
Av hansel i forumet Lavt stoffskifte, munn og slimhinnerSvar: 13Siste melding: 04-01-16, 01:40 -
Finnes det ingen annen måte enn Levaxin for å øke ft4?
Av bambi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 09-05-08, 14:25 -
Hva var deres tsh på da dere begynte på levaxin?
Av gretal i forumet TSHSvar: 8Siste melding: 26-02-08, 04:12 -
Begynte mine sykdommer i hjernen?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 14-09-07, 01:02
Svar med sitat
Bokmerker