Viser søkeresultater 521 til 530 av 612
-
23-09-07, 21:29 #521
Apotekerkjedene har forskjellige leverandører - kan være der forskjellen ligger.
Jeg fant ut at Vitus var billigst og jeg får også dagen etter jeg bestiller.
Resepten er på ett år av gangen og første gangen går det noen dager mer.
Ellers er Vitusprisen 400,- for 100stk 2Grains.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-09-07, 22:21 #522
Apoteket jeg får medisinene fra er et vitusapotek. De må bestille medisinene fra Oslo så det er vel derfor det tar så lang tid. Gruer meg til å være evt 14 dager uten medisin.
-
23-09-07, 22:27 #523
Har du ikke Levaxin liggende da cat??
Hvis ikke kan sikkert legen skrive ut en boks i nøden?? Det er jo han som gir deg resept på Armour også..
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
23-09-07, 23:21 #524
Men cat, du må ikke finne på å gå så lenge uten medisin da.
Og det er ikke lurt lutselig å gå over til Levaxin heller.
100 stk 2Grains Westroid koster sånn 450,- på AntiAging og kommer på ei uke.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-09-07, 23:42 #525
Vel - min erfaring er at det kan ta opptil 2 uker, og når nøden er så stor så ville jeg kanskje ha kontaktet de på e-post. Jeg gjør det når jeg lurer på noe, og de svarer kjapt tilbake.
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Kan du ikke bare forklare situasjonen, gå inn og betal med en gang? Jeg er sikker på at de hjelper deg. Jeg har veldig god erfaring med dette firmaet.
Lykke til hva du enn velger.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
24-09-07, 07:21 #526
Dette er neppe forklaringen. Såfremt produktet finnes innenlands, går det maks to dager å få det fra grossist til apotek, uansett hvor i landet apoteket befinner seg. Forklaringen er nok heller at produktet ikke har markedsføringstillatelse i Norge, og således må importeres særskilt av grossisten.
Opprinnelig skrevet av cat
Når jeg fikk diagnostisert lavt stoffskifte, sammen med forhøyede verdier av det som forårsaket hjerteinfarkt i ung alder, stumpet jeg røyken, inntok Levaxin, og bega meg til å sykle.
-
24-09-07, 09:58 #527
Her er de på plass morgenen etter om jeg ikke leverer resepten for sent på dagen.
-
24-09-07, 10:26 #528
Dette har absolutt ingen ting med produktets formelle markedsadgang å gjøre.
Jeg får min Armour dagen etter jeg har bestillt den.
At jeg må vente til dagen etter - er fordi at noen tullete lovmakere her i Norge har bestemt at apotekene ikke har lov å ha slike produkter på lager, men skal bestille dem hos leverandøren - som har dem på lager.
Dette har med å gjøre at lovmakerene vil gjøre det vanskelig for vanlige folk som trenger sin medisin - ikke noe annet.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
02-10-07, 13:05 #529
Re: Hva syns dere om denne påstanden ( fra en endokrinolog)
Hallo???
Opprinnelig skrevet av cat
Du har ikke tilfeldigvis vært i Tromsø? Hadde et håpløst tilfelle der jeg også for en tid tilbake..
-
02-10-07, 13:37 #530
Det går bare ikke an for noen å forsvare slike kjepphester.
Slikt må vi prøve å få en slutt på. Det er ikke bare dumt, det er fullstendig ødeleggende for mange menneskers liv og helse og skal bekjempes med alle midler.
Det er fullstendig håpløst i si at "sånn er det bare" !
La oss beholde gåpåintensjonen.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37
Svar med sitat
Bokmerker