Viser søkeresultater 251 til 260 av 612
Hybrid View
-
20-09-06, 01:47 #1
Tusen takk skal dere ha!
Dessverre virker ikke printeren min akkurat nå. Men jeg får prøve meg på det andre du sier.
Legen din virker kjempegrei. Jeg hadde ALDRI fått lov til å styre med dosering selv med hans velsignelse, selv om jeg gjør jo det med Armouren nå fordi han ikke vil ha noe med det å gjøre
Jeg får gjøre mitt beste for å overtale ham. Siden det er så vanskelig å få tak i Armour føler jeg meg nesten som en narkoman som leter etter en dealer. :evil:
-
20-09-06, 08:20 #2
Armour
Hei Cat. Jeg syns du skal bytte fastlege! Samtidig hadde jeg villet sjekke blodprøver litt oftere, siden det ser ut som verdiene dine har tatt litt av..som vi har snakket om før, er det ikke alltid lett å tolke kroppens signaler- om det er høyt eller lavt. Lykke til!
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
-
20-09-06, 12:35 #3
Takk skal du ha Rigg.
Jeg har blødd mye fra nese, munn, kastet opp blod etc og blødd masse fra små katteklor da jeg var uten medisin 1 uke på grunn av at han ville det fordi TSH var lav. Følte meg helt elendig også, så kanskj det kan
"skremme" ham litt.
Ellers er det ikke så mange ledige leger, og ikke sikkert de vil skrive ut Armour heller. Men hadde jeg visst om en ledig lege som gjorde det så hadde jeg byttet med en gang.
-
20-09-06, 13:44 #4
Jeg må også si at han virker noe autorativ og gammeldags.
Jeg styrer doser selv og legen min stoler fullt og fast på at jeg ikke prøver eventyrlige doser og har lagt ut et skjema for blodprøvetaking hos "blodsugerene" så jeg bare kan knakke på ruta når og hvis jeg syns jeg trenger en blodprøve.
JEg synes du skal si til ham hvordan du vil ha det og hvis det ikke går - så sier du bare at du vil bytte fastlege !• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
20-09-06, 14:15 #5
det hadde vært deilig å kunne styre alt selv. Blodprøvene må jeg alltid bestille tid hos legen først for å kunne ta. Og så må de alltid tas ved legesenteret.
Jeg jobber på sykehuset så det hadde vært mest praktisk for meg å ta prøvene der. Da hadde jeg ikke trengt å være borte fra jobb så lenge heller.
He he det aller beste hadde vært å kunne ta blodprøvene selv og levert til sykehuset.
-
20-09-06, 20:07 #6
Ã… HERREGUD.... TULLER DU ELLER??? VEIT IKKE HELT OM JEG SKAL SVIME A ELLER KASTE OPP...
Opprinnelig skrevet av cat
Har ikke tatt blodprøver i armen siden 3. klasse jeg, og husker jeg rett var det tidlig i forrige århundre. Jeg blir matt og imponert!!!!!
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
20-09-06, 20:30 #7
Vet ikke om jeg hadde klart det da ( kjekkere å stikke andre
) men jeg klarer å sette spøyte på meg selv så kanskje.
Det hadde vært lettvint og greit.
-
20-09-06, 20:41 #8
Grøss!!! Det måtte blitt den siste jobben i verden jeg kunne hatt.
Men ett forslag på hvordan en kan få legen til å skrive ut armour...
Vri armen bak på ryggen på legen og skrike med desperat stemme: GIR DU DEG????? SKRIVER DU DET UT??? SKAL JEG VRI HARDERE ELLER????
Hhhmmmmm.... Tror det blir på legen til uka!!! Ikke på Oftebro i morra,må øve meg på skikkelig Psyko-stemme først!!!! 8)Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
20-09-06, 22:34 #9
Det var en god idè. Han fortjener det dersom han er så slem mot meg syns jeg da. :twisted:
Må forresten legge til at jeg var skikkelig pysete når det gjalt blodprøver da jeg var ung og måtte begynne med det. Da besvimte jeg veldig ofte.
-
21-09-06, 11:42 #10
Hi hi, Heisann. jeg liker humoren din..
*le rått*
Men vi må vel ta mere taktiske og strategiske grep i bruk, skal vi få manipulert disse legene til å gjøre som vi vil.. (les:gi oss den medisinen som vi blir bra på, ergo gjøre jobben sin) Eller er kanskje kvinnelig list veien å gå? Brette ned blusen? 8) Ho-ho - jeg blir vel ikke tatt seriøst etter dette!!
Lei situasjon du har havnet i, Cathrin!! N'finn har skrevet en viktig tråd om emnet - jeg går og skriver litt der jeg
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat

Bokmerker