Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
27-09-10, 08:55 #8
Sv: Hvordan kan man vite hvilke symptomer som hører til hva???
Altså... du VET at du er stoffskiftesyk. Dermed er det vel greit å prøve de muligheter man har innenfor det området før du bekymrer deg om ME?
Det er mange her inne som ikke har god virkning /kun kortvarig lindring av levaxin. Videre er det jo sånn at ingen medisin virker godt før man får nok av den. Jeg vet ikke hvordan dine prøver har vært, men jeg fikk iallfall ikke noen god virkning av levaxin før min TSH var under 1. og min ft4 var over 15. Andre må ha ft4 mye høyere enn det - over 20 for en del.
Du har jo ikke holdt på så lenge, men når jeg leser tråden din så virker det kanskje som at du enten ligger for lavt eller ikke klarer å omdanne nok t3. Brainfog SKAL lette når kroppen får t3 og du har jo av og til skrevet - spesielt etter doseøkninger - at det har gått bedre en periode før det har forverret seg igjen.
Jeg vil råde deg til å får prøvd enten et t3-tilskudd eller (antakelig helst) ERFA - slik at du for en gangs skyld kan finne ut om det er ytterligere komplikasjoner med stoffskiftet før du godtar et sykdomsstempel som ikke vili gi deg noe annet enn en diagnose...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Hvilke matvarer bør man spise/ikke spise? Hvordan bør...osv.
Av Dolphin i forumet Helbred og kostholdSvar: 12Siste melding: 13-12-15, 13:33 -
Hvilke symptomer får man ved for mye binyremedisin?
Av Flower i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 22-07-10, 17:26 -
Hvilke symptomer vil forsvinne og hvilke må man leve med?
Av bambi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 20-04-08, 14:01 -
Hvilke symptomer er felles for både lavt og høyt stoffskifte??
Av Linn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 18-04-08, 19:52 -
Hvordan skille høyt stoffskife fra lavt på symptomer
Av sverre73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 12:13

Svar med sitat
Bokmerker