Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
21-09-10, 12:04 #11
Sv: Blondies bok
Det er ikke en dårlig idè, men heller ikke perfekt til een, der ikke har erfaring med stoffet og kan derfor opleve det "stærkere" (umiddelbart) end det ellers ville være... Du må blot være opmærksom på, at såfremt du oplever en "pang-effekt" kan det være misvisende (hvad, hvor, hvordan) og derfor man kan risikere at komme i tvivl, ganske ufortjent for stoffet.
Uanset hvad sker - er det hverken farligt, dødbringende eller skadeligt. Bare du ikke kommer i tvivl som kan afskære dig fra at fortsætte. Hvis du har andet på kapsler du evt. ikke bruger mere eller sjældent - kan du måske be` nogen derhjemme om at tømme 5-6 stykker og fordele indholdet af 2 pregnenolone-kapsler i de tømte, for at teste den mindre mængde hver dag.
På den anden side - sker der intet "mærkbart" med en 50mg-kapsel hver anden dag, er det bare om at fortsætte. Senere kan du prøve at være på udkig efter tabletter. Jeg selv bruger Pregnenolone 25 mg Time Release fra Source Natural. Mærker "ingenting" andet end bedre syn og meget bedre oplevelse af farver.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker