Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 25 av 25
    Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Standard Sv: Jeg har brukt Levaxin siden våren 2004

Oppdatering:
    Jeg startet med Thyroid sommeren 2009. Bruker nå 180 mg Erfa Thyroid. I tillegg har jeg brukt Cortef i cirka et halvt år.

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    95

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
    Oppdatering:
    Jeg startet med Thyroid sommeren 2009. Bruker nå 180 mg Erfa Thyroid. I tillegg har jeg brukt Cortef i cirka et halvt år.
    Kan du beskrive overgangen og evt bedring/forverring etter du starta med Thyroid ? (Thyroid-S ?)

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Sitat Opprinnelig skrevet av Bastian Vis post
    Kan du beskrive overgangen og evt bedring/forverring etter du starta med Thyroid ? (Thyroid-S ?)
    Hei Bastian
    Jeg har bare positive erfaringer ved overgangen. Foreløpig har det vært mye opp- og nedjusteringer på grunn av binyreproblemer, men nå håper jeg at jeg skal kunne stå lenge på samme medisinen og derav få enda flere positive erfaringer.
    Det mest merkbare for meg er at bomullen i hodet har forsvunnet. I tillegg har jeg blitt tøffere psykisk (eller skulle jeg skrevet mentalt?).
    En annen viktig ting er varmen jeg har fått i kroppen. Nå kler jeg meg som andre, og det er lenge siden. Jeg har senket innetempen med 3 til 4 grader (minst).

Jeg har også blitt kvitt verkingen i rygg og bein som Levaxinen gav meg. Dette har jeg testet ved en prøveperiode med tillegg av Levaxin for å få opp FT4. Verkingen begynner ved tilførsel av Levaxin og forsvinner når jeg slutter med den.

Medlem siden
    Jul 2010
    Meldinger
    95

Lisbeth:
    Fint at du har det bedre. Hos meg er det slik at leddene har blitt noe bedre etter økning fra 150 til 200(225x4)mcg.
    Håper også på betydelig bedring men nærmer meg vel snart maksdosen for hva en lege vil gi meg av Levaxin...
    Blir vel å be om et par Lio på neste "date".

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Flott at du merker bedring når du nærmer deg maksdosen. Underdosering er dessverre regelen og ikke unntaket for oss. Derfor håper jeg du står på til du har den dosen du selv mener er riktig.
    Ja, Lio i tillegg til Levaxin synes jeg også er bedre enn bare Levaxin. Dette fordi det er steder i kroppen (bl.a. hjernen) som må ha tilført ferdilaget T3. Håper daten din klaffer

Side 3 av 3 Først 123

Lignende tråder

1. Graves siden 2004
    Av jane i forumet Graves sykdom
    Svar: 42
    Siste melding: 06-05-10, 15:11
  2. Datteren min på 21 år har brukt Levaxin i ett år nå
    Av Bille i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 33
    Siste melding: 10-02-10, 22:34
  3. Les på denne siden om ME
    Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)
    Svar: 18
    Siste melding: 01-02-07, 20:00
  4. Brukt armour og sluttet?
    Av heisann i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 22-09-06, 00:20

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine