Sitat Opprinnelig skrevet av Persa Vis post
Hei igjen,
Takk for omtanken. Jeg er fremdeles en flittig leser av forumet selv om jeg ikke poster innlegg. Har stort sett hatt det greit etter overgangen til ERFA. Har jobbet mye med å finne riktig dose. Har funnet at den beste dosen for meg er 2,5G om morgenen og 0,5G kl 12. har akkurat for svar på test fra Scandlab på døgnurin T3 og T4 + Cortisol. T3/T$ ligger midt i referanse området men jeg har for høye verdier av cortisol på morgenen og kl 12. De 2 andre kl 16 og 23 er normale. (går ikke på Cortef eller andre steroider)
Tror hoved problemet er at jeg sliter med lavt blodsukker.
Tak for gode nyheder, Persa. Lavt blodsukker kan være en "binyre-relateret-rest-problem". Du kan bedst tøjle et lavt blodsukker med kosthold: færre hurtige kulhydrater og helt væk med sukker. Du kan evt. prøve at se på tråden Bogen om Lavt blodsukker (Hypoglykæmi) og ellers forsøge at justere kostholdet i retning af det lavt glykæmiske

Sitat Opprinnelig skrevet av Persa Vis post
Skal få lagt inn test resutater her når jeg skjønner hvordan jeg legger inn bilder.
Du kan evt. hoste dine billeder på http://www.imageshack.us og poster du linket i indlægget - vil billedet komme frem som f.eks. hos Ruth Roland her på forummet.