Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
30-10-06, 22:31 #11
heisann,er så glemsk for tiden ,snakker feil,ber ungene gå ned i kjelleren med oppvasken,sier litt men resten kommer ikke,glemmer at jeg har gjort ting...glemmer hva jeg holder på med når jeg står å hjelper kunder...trykker ut feile lottokuponger,,,,stakker de har fått viking men skulle ha lotto;( det verste er at du føler deg så dum,,, noen andre som roter med ordene
det er bra dere også har det sånn.jeg pleier har gått til legen tidligere når jeg har hatt det sånn å fortalt det,,,da vet han det,,,og vil jeg ha sykemelding, å ikke får det .så står han med ansvaret -.....jeg har altid hvert en lesehest.men klarer ikke å samle meg kan lese litt i perioder.min sønn sa i dag ,mamma du er helt ute::............................jeg tenker er det minus i kassa på jobben?kan jo ikke spørre heller.men jeg ler av det også..)
:(,,deg kjenner på døren 3 ganger før jeg legger meg .må gjerne gå tilbake for å kjenne,helt sykt ,,
jeg tåler ikke å bli snakket hardt til lenger,,,,da begynner jeg å grine,,,kan bli såret av små ting også;(s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
Struma / knutestruma
Av Bianca23 i forumet OperasjonssalenSvar: 3Siste melding: 18-02-10, 22:06 -
kuler,svulster
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 79Siste melding: 10-11-09, 12:44 -
Knutestruma
Av nita i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 11-05-07, 19:13 -
kuler,svulster
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 14-05-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker