Jeg har ingen spesielle plager med temperaturen lenger, men jeg frøs også veldig mye før jeg fikk Armour.

Nå er jeg på lavkarbo diett, og tar tilskudd av MCT-olje. http://www.pvldirect.com/products_mct_oil.html
MCTs Turn Up the Heat
MCTs are burned rapidly in the liver and some of the energy is released as body heat in a process known as thermogenesis. The thermogenic effect is probably the most important reason why MCTs do not get stored as bodyfat. Instead, excess calories from MCTs are converted to body heat, increasing your metabolism and this means you burn more calories per hour. This explains why calories from MCT Supreme 100® contribute less to fat stores than an equivalent number of calories from conventional fats or carbohydrates. Scientific studies have shown that when lipids exactly like those in MCT Supreme 100® are used in place of carbohydrates, body fat stores are lower, and fewer carbohydrates are converted into fat, even in the presence of insulin
Jeg skrev om MCT under kosthold. Jeg har kjøpt 1/2 liter på apoteket for 180-190 kr. Jeg merker ikke så mye til varmen, men ser tilfredstillende ting med vekten. -3,7 kg siden lørdag. :P Det kan være et blaff, men det er godt likevel. Jeg er ikke sikker på at dette er mirakeloljen for alle, men den kan sikkert hjelpe noen.