Ah! forstår hvorfor du tenker at du likesågodt kan slutte igjen, fordi legen først da tror på deg....
Temaet om hvor legen det tar å bli frisk (hvis man i det hele tatt blir det) har vært tatt opp tidligere.
På noen forums ble det sagt fær at det typisk tar 6 mnd på riktig dose før man merker en vesentlig forbedring.
Dette står i sterk kontrast til legen din sin forestilling om at straks TSH og ft4 blir normalt, blir man frisk forsi blodprøvene sier det.....

Et til spørsmål:
Hva var din TSh og ft4 når du fikk diagnosen?
Hvor lenge var du syk før (fordi det gjerne tar lengre tid å bli bedre når man har vært hypo lenge)

Har du fått påvist antistoffer? Hvis de er høye, kan det forklare at du ikke føler deg bra

Ble du satt på en stor dose fra begynnelsen, siden din ft4 ble 40?

Sånn generelt må jeg si at mitt forslag er at du må gå på en dose som bringer din ft4 og ft3 til øvre halvdel i referenseområdet i flere uker før du kan si om det hjalp eller ikke.

Hvor de skal være, er individuelt, noen er helt bra hvis de er akkurat midtpå, noen trenger dem to tredeler opp, andre ganske høyt.

Hvis det ikke hjelper, har du kankje noe annet i tillegg, slik som B-12-mangel, anemi, lavt ferritin, cøliaki, vitaminD-mangel, lavt cortisol eller en annen autoimmun sykdomm som sjøgrens eller tarmsykdom...det har vært flere innom her som har hatt noe i tillegg og ikke vært bra pga. det.

Hvordan er din ft3 i forhold til labbens referanseområde? Det fins flere slike, vet ikke hva labben din bruker.

Jeg vil også si at det ville vært bedre om du fikk mer sykemelding, du er åpenbart for sliten.
Noen som har noe vettugt å foreslå her?

Armour vil bringe din ft4 litt lavt og ft3 ganske høyt, og noen har det helt topp slik. Andre trenger litt t4 i tillegg.
Jeg er ikke sikker på at å begynne på Armour vil på magisk måte hjelpe deg til å bli helt frisk plutselig hvis du egentlig er for sliten pga. jobben og langvarig hypo i flere år før diagnosen ifjor.