Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
02-05-06, 01:20 #11
Hva er det som feiler norske leger?? Jeg fikk beskjed om at jeg ville være bra på 3 uker. Jeg sa til gamle legen min rett i ansiktet at jeg hadde funnet flere ting som han hadde feil innformert meg om. Kalte dem løgner.. Ble så sint og lei meg at jeg ikke har ord når jeg oppdaget det :evil: Og nå har jeg noe å forholde meg til og da tar jeg boksehanskene på! :twisted:
Jeg forventer det samme jeg cathrin. Kan ikke se at det skulle være for mye å forvente ;) Vi må nok kjempe for å få det til, men jeg gir meg ikke med det første. Jeg fortalte min nye lege akkurat det sist lege timeHvor bra kan vi egentlig forvente å bli?
Jeg forventer å kunne leve ikke bare eksistere. Jeg forventer å kunne jobbe 100 % ellers klarer jeg meg ikke økonomisk ( må finne en rik man he-he)Jeg forventer å kunne komme ned i vekt å kunne ha på meg klærne mine igjen. Jeg forventer å kunne klare å trene og jeg forventer å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb. Denne helgen var jeg på dugnad noen timer. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg gråt og kastet opp det kan jo ikke være normalt. Jeg vil bli meg igjen. Kanskje jeg forlanger for mye eller
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker