Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
01-05-06, 20:19 #11
Hvor bra kan vi egentlig forvente å bli?
Jeg forventer å kunne leve ikke bare eksistere. Jeg forventer å kunne jobbe 100 % ellers klarer jeg meg ikke økonomisk ( må finne en rik man he-he)Jeg forventer å kunne komme ned i vekt å kunne ha på meg klærne mine igjen. Jeg forventer å kunne klare å trene og jeg forventer å kunne ha overskudd til andre ting enn jobb. Denne helgen var jeg på dugnad noen timer. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at jeg gråt og kastet opp det kan jo ikke være normalt. Jeg vil bli meg igjen. Kanskje jeg forlanger for mye eller
Jeg tror ikke det er vår oppgave å følge med på blodprøvene våre. Legen min må være særdeles sløv. Her i Stavanger og sikker de fleste steder i landet har mange leger elektronisk post. Ved labratoriet ved Stavanger universitetssykehus blir blodprøvesvarene sendt til legen med en gang de er ferdi analysert. Dette tar ikke mer enn 1-2 dager avhengig av når prøven tas fordi de ikke blir analysert hver dag. Legen bør da ha et opplegg på hvor ofte de leser elektronisk post, noe min lege tydeligvis ikke har. Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg kan sjekke mine egne blodprøver hvis jeg vil og gjett om jeg følger med nå? :twisted:
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker