Viser søkeresultater 1 til 10 av 612
Threaded View
-
15-04-06, 22:10 #5
Har du gradvis økt dosen med Levaxin? Jeg gir ikke råd her altså, men for egen del måtte jeg opp i høy dose før det "snudde". Er ikke alt som er på plass hos meg heller da, men jeg er også kvitt den verste kroppsverken i tillegg til at vekten er på plass. Ellers har jeg ingen av dine symptomer. Har registrert at vi er veldig forskjellige.
Jeg repeterer meg selv, men altså: JEG økte dosen og målte morgentempen. Og gav meg ikke før jeg landet på 36,8. Det ble for mye Levaxin (tror jeg), så nå driver jeg og senker dosen. Men jeg følger med på morgentempen - som en ugle - og øker igjen hvis den synker. Vil legge til at legen er informert hele tiden. Kan du ikke snakke med legen om dette? Og spørre om du får øke dosen hvis du har lav morgentemperatur? Og da er det snakk om at du måler i baken før du stiger ut av sengen om morgenen.
Oppdaget nå at heisann også skriver om morgentemperatur. Og Liothyronin. Jeg var innom Liothyronin en periode, men droppet det da jeg målte høy fT3. Mulig det var "kicket" med Lio som skulle til for at vekten måtte gi tapt?? Hvem vet? Her er det visst bare å prøve og feile.
Og det gjør jeg så det monner. Takk for tipset heisann! Synker tempen så prøver jeg jaggu Liothyroninen igjen!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
Lignende tråder
-
Nylig diagnostisert lavt stoffskifte
Av HildeM i forumet Lavt stoffskifteSvar: 56Siste melding: 01-09-10, 12:23 -
Velkomen, August
Av Delisa i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 01-08-10, 07:19 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 17Siste melding: 29-10-06, 17:41 -
Foredrag Thyra dagen i Stavanger 2006
Av Anne Ma i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 12-08-06, 00:37

Svar med sitat
Bokmerker