Jeg merket ikke noe under trening, men smertene kom påfølgende natt. Jeg er også vant til å trene, så det var ikke tilpassing heller. Men er enig i at man kanskje må finne seg i litt i begynnelsen, altså ikke gi opp strakts man føler at ting ikke går på skinner.

Jeg har hatt lavt stoffskifte fra 2004. Men problemene med å tåle tablettene begynte først i begynnelsen av 2007. Jeg har positiv anti-TPO, men ikke veldig høy. Den var på 211 i mai 04, 122 i februar i år og 476 i mai i år. Den i mai var jo mens jeg holdt på å "spise" meg opp igjen på Levaxin, jeg regner med at det har noe å si. Er forøvrig ikke sikker jeg.

Hvordan kan du tro at jeg veier over 62/63 kg da?

He, he, etter den beregningsmåten skal jeg nok ha litt mer ja. Jeg tok jo 800 mcg i uken det siste halvannet året, i gjennomsnitt blir jo det litt over 114 mcg per dag. Da nærmer vi oss.

Ja, det kan godt hende at jeg skal ha T4 enda høyere. Jeg har økt til 100 mcg Levaxin og 2x10 Lio for en stund siden, så jeg vil gå på dette i noen uker før jeg sjekker igjen. Jeg kommer til å øke Levaxin hvis jeg ikke er fornøyd med resultatet - eller enda viktigere - ikke føler noe bedring i forhold til det jeg skrev i forrige post.

fra Lisbeth