Hei Berit,

Kjenner meg veldig godt igjen i din livssituasjon. Og ikke minst i din utålmodighet. Jeg hadde også en liten baby hjemme, da stoffskiftet tippet over og jeg ble syk. Og jeg har brukt tusenvis av kroner på:

balder-klinikken
vitaminer/kosttilskudd
homeopat
akupunktur
kiropraktor
osteopat
naprapat
legevakta

- og tre leger, før jeg fikk min nåværende som med en gang sa at jeg kom til å føle meg jælig helt til jeg fikk FT4 opp til 20. Det har vist seg å stemme - selv om jeg ennå ikke er helt uten symptomer. Men det jobber jeg med.

Jeg ville derfor ha gitt levaxin en sjanse før jeg skiftet medisin. Det er svært mange som lever uten symptomer på levaxin, selv om det ikke er så mange av dem på dette forumet.

Av alternativ behandling har jeg svært god erfaring med akupunktur og osteopati. Jeg er fortsatt avhengig av å knekke opp låsninger i kroppen en gang i måneden, men håper at det gir seg snart. Hvis du bor i oslo, kan jeg anbefale Klinikk for alle og akupunktur Morten Sørlie på Majorstua.

Ellers forsøk å trene. Qigong er helt fantastisk! Lykke til. Og husk dette er en treig sykdom, men det betyr ikke at du ikke blir bedre.

V