Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
26-02-10, 23:58 #7
Sv: Hovedpine, hodepine og lavt stofskifte
Det er skikkelig håpløst at man sier det ene og så det andre ja. Man virkelig lyst til å ta den forsken seriøst da.

Ser en del her har svart på hvordan de er i forhold til hodepine og stoffskifte, så jeg kan godt fortelle min erfaring.
Da jeg begynte å bli veldig dårlig for 2,5 år siden begynte det med mye hodepine og jeg fikk faktisk også migrene anfall. Jeg har medisiner for dette. Heldigvis har kiropraktor hjulpet meg her så da holder jeg det unna.
Men jeg har "ofte" hodepine. Ved den minste anstrengelse som krever tankekraft får jeg hodepine. Jeg er sykemeldt nå, så da klarer jeg meg, men skal jeg på møte eller ting jeg må konsentrere meg eller følge med på får jeg hodepine.
Da jeg vokste opp hadde jeg aldri hodepine. Jeg visste ikke engang hvordan det var da jeg var 20 år! Så dette er ikke vanlig for meg.
Nå har jeg alle typer snart tror jeg. Jeg har tung i hode, vondt i hele hode, skjærer til noe vanvittig i kortere intevaller osv. Så for meg er dette helt klart linket til stoffskiftet mitt.
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Bihuler/hodepine og lavt stoffskifte..
Av b-e-a i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 7Siste melding: 14-10-07, 13:37 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Slem hovedpine!
Av gitteh i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 15-04-07, 11:27 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker