Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Tråd: Graves siden 2004
Threaded View
-
24-06-07, 01:43 #12
Det er nok absolutt et veldig godt poeng. Jeg tenkte på det i ettermiddag da jeg kjente hvordan undertøyet limte seg fast til huden, for å si det sånn... Jeg må nok bruke det som påskudd til å shoppe noe mer fornuftig.

Antar at det er nokså stor forskjell på hvor ille man er rammet av de forskjellige symptomene, og om det er noe som forsterker dem.. Jeg, f.eks., er dessverre nokså overvektig i tillegg (dette med å "rase ned i vekt" har ikke akkurat skjedd meg til tross for det høye stoffskiftet; det er vel det eneste av de typiske symptomene jeg ikke har hatt, og også det eneste jeg kunne "ønske meg" - misforstå meg rett
), og det hjelper vel ikke på varmeproblemene det heller...
Men det er merkelig likevel, for jeg har så å si bestandig vært den som har pakket meg inn i ulljakker og fyrt på peisen når andre har klagd over varmen - fra å være den som satte iskalde føtter bort på kjæresten i senga, har jeg nå gått til å være den som ligger uten dyne for å ikke koke over. Før syntes jeg aldri jeg fikk varmen i meg, og nå er det å fryse blitt en luksus. Skal ikke være greit...
Lignende tråder
-
Hypotyreose siden 1987
Av AnneB i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 24-11-09, 11:19 -
Woodstock 40 år siden!
Av Anisa i forumet Forum: Litt musikkSvar: 0Siste melding: 02-09-09, 21:51 -
Les på denne siden om ME
Av Tynn Tråd i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 18Siste melding: 01-02-07, 20:00

Svar med sitat
Bokmerker