Viser søkeresultater 1 til 10 av 33

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Lier
    Alder
    62
    Meldinger
    409

Standard Sv: Kosthold med Vigdis

Jeg må bare innrømme at jeg er grønn i forhold til nøyaktig hva som er fy og ikke, ingenting virker ordentlig men jeg sluker råd og tips, syntes generelt at mat er litt kjedelig, har lett for å dytte i meg noe som stiller den værste sultfølelsen(jeg vet det er fy) har ingen stor apetitt på mat kunne gjerne ønske at jeg slapp å spise men jeg må skjerpe meg og har en god del prøving før jeg finner noe som funker, kan hende det da blir mer ålreit å spise. Før jeg ble operert for 18 år siden spiste jeg alt jeg kom over (nesten). Kan hende det har noe med at jeg konstant føler at hele michelin fasongen min dytter på helt opp til ørene. Kansje jeg burde begynne med noe enkelt og håpe matlysten kommer etterhvert. Noen av Dere som har et råd om noe fornuftig enkelt som kan smake litt? Gjør ikkeno om det er ensformig for jeg er av den typen som spiser det samme helt til jeg blir lei og finner på noe annet. For tiden er det jeg dytter i meg Inger`s rugbrød med nype marmelade.

Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her

Medlem siden
    Feb 2009
    Meldinger
    18

Standard Sv: Kosthold med Ruth

Tipser dere om grønn te med en skje honning....det var godt det...gjorde faktisk godt også til tross for at jeg også er følsom for raske karbohydrater.Ellers vil jeg tipse dere om spikermatte. Vondt med de første ganger , men veeeldig godt og varmt etter hvert. Verdt et forsøk når det er kaldt innvendig og utvendig og "maskineriet har slått seg av".
    Så må man selvfølgelig ikke glemme den berømte vannflasken. Romtemperert er best for kroppen. Kok opp kvelden før og drikk på tom mage, veldig regulerende og setter igang kroppsmaskineriet bedre. Ha en fortsatt fin dag dere.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard Sv: Kosthold med Vigdis

Sitat Opprinnelig skrevet av nøste Vis post
    .Ellers vil jeg tipse dere om spikermatte. Vondt med de første ganger , men veeeldig godt og varmt etter hvert. Verdt et forsøk når det er kaldt innvendig og utvendig og "maskineriet har slått seg av".
    Støtter deg fullt ut nøste. Bruker den selv. Kjenner bare smerte i 2 - 3 minutter og så blir det varmt. Superfin!
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Lignende tråder

1. Glutenfritt kosthold
    Av Carro i forumet Glutenfritt
    Svar: 18
    Siste melding: 01-11-09, 13:42
  2. Har kosthold noe å si?
    Av Kikkeline i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 20-11-08, 20:49
  3. Hashimoto's
    Av Ruth Mari i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 27
    Siste melding: 11-10-07, 16:01
  4. Kosthold
    Av Marit i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 2
    Siste melding: 20-05-07, 19:46
  5. Allergier og kosthold
    Av rutta i forumet Helbred og kosthold
    Svar: 3
    Siste melding: 02-10-05, 12:24

Bokmerker

Regler for innlegg