Hei

Ut i fra min egen erfaring, tror jeg at stoffskiftet kan ha skylda for mange av dine plager. Selv har jeg opplevd at hele kroppen har stivnet (bindevev og muskler), fingre dovner og sirkulasjonen i føttene er svært dårlige. I en periode føltes det som om jeg hadde lungebetennelse og halsbetennelse på en gang pga. av dette. Og kroppen har kokt (skjelvinger inne i kroppen) når stoffskiftet har falt pga feilmedisinering.

Nå er hele kroppen i ferd med å kvitte seg med alle spenningene av seg selv.Fra å være rund over skuldrene har jeg blitt rak og jeg er mykere i hoftene enn jeg har vært på 15 år. Så det finnes håp.

Vil på det varmeste anbefale ostepati og qigong etter Biyunmetoden, som har vært til stor hjelp for meg. Du bør også sjekke ut om du har glutenintoleanse, som også kan føre til kraftige spenninger i kroppen. Mange med lavt stoffskifte har det. Og hvis du har den autoimmunevarianten Hasimotos må du ikke nøye deg med en lege som sier at alt er ok så lenge du ligger innenfor normalgrensen. Det er det ikke. Din T4 må da trolig helt opp til 23 - 24.

Lykke til

Vår