Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
12-11-09, 23:54 #6
Sv: Kan ikke stå
Jeg har samme sykdom som deg,(i meget sterk grad iflg journal)og til jul, fikk jeg en veldig god bok, fra min kjære datter

Boken heter Fibromyalgi, årsak og behandling. Den er skrevet av Ulla Maria Andeberg og Eva Bojner Horwitz. Den ble utgitt på cappelen damm forlag i o8. Forfatterene legger vekt på den nyeste forskningen, som viser at lidelsen svært ofte skyldes sterss over lengre tidsrom. Men viser også til biologiske endringer i kroppen. Gir masse trøst og gode råd om hvordan man skal få en bedre hverdag. Håper du får tak i boken, evt via et bibliotek, ikke gi opp, heldigvis en hel del man kan gjøre
Inntil videre, hvil deg, forsøk og gjøre det hyggelig og bekvemt for deg selv, og drikk ingefær te! Den er smertelindrende, og smaker helt nydelig, jeg er hektet
Du skjærer bare noen tynne skiver fra en ingefær rot, la den trekke i varmt/kokende vann i ca 10 min, søtes etter ønske, og så nyt
Sist endret av usikker; 12-11-09 kl 23:56 Begrunnelse: Skrivefeil
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker