Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
14-10-09, 20:49 #3
Kan ikke stå
Hej igen.
Det er længe siden jeg har været på. Der er sket lidt siden. Har været en tur i Bruxelles i sidste uge hos Thierry Hertoghe. Han kunne med det samme se en række symptomer på hypothyroidisme. Det var skønt, at der endelig var en læge, der kunne se, at noget ikke var som det skulle være.
Jeg er blevet set af 35 læger som kunne konstatere, at alt er normalt. Det kunne ligesom ikke bruges til så meget. Har nu fået taget en masse blodprøver før næste konsultation. Det er desværre først sidst i november.
Er meget spændt.
Jeg lider af fibromyalgi, og har for 5 uger siden fået konstateret for lavt stofskifte. Er endnu ikke i behandling, det kommer jeg om 2 uger. Jeg tæller timerne.
På nettet og i bøger har jeg læst om personer med for lavt stofskifte, som ikke kan stå. Hvad skyldes det ? Er det muskler eller sener, eller måske begge dele som taber styrke ? Er det påvirkningen af bindevævet generelt, som ses ved sygdommen, eller ?
Jeg kan desværre hverken gå eller stå, men håber, håber meget der kan blive ændret på det, når jeg kommer i behandling. Ellers ved jeg ikke, hvordan jeg skal klare at fortsætte mit liv. Mine arme er også helt ødelagte af fibromyalgi, så jeg kan liige skrive dette.
Er der nogen, der kender til gode opmuntrende historier om mennesker, der er blevet fit for figth. (jeg kender godt Karinas, den bringer så meget håb)
Varme knus til Jer alle.
VibekeJ
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker