Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
29-04-09, 20:58 #30
Sv: Jeg er sint og drittlei
Angående å søke NAV, så måtte min søster ha hjelp av fibromyalgiforeningen og de hadde jurist. Det hadde blitt noen slike situasjoner som dere beskriver og ingen penger å leve av og sånt tull. Men hun hadde vært under attføring osv, det må man jo oftest prøve først, men enda ble det tull og tøys og ikke noe å leve av. Men det løste seg.
Det er en som er jurist og har jobbet i nav på forum for kroniske smerter, det går muligens an å spørre henne. Men hun klarer ikke å bruke tastaturet nå, hun må bruke talegjenkjenningsprogram på pc og den forstår bare engelsk.
Og så fins det en forening for dem med tarmsykdommer og et forum, jeg mener de hadde også ganske mye trygdeinformasjon, og jeg synes jeg har kommet over trygdeinformasjon på et par andre steder også.
http://www.lmfnorge.no/ men jeg har ikke lest der på lenge.
Så fins det et par ME-forums med masse info også.
Uansett, hvis man er overvektig så kan det også være cøliaki, og bare 5% er undervektige og noen skrev en artikkel på cleiac.com om at hun og alle hun kjente som var overvektige viste seg å ha cøliaki.....
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker