Nei, det er ikke noe moro, selv om det jo heller ikke var direkte uventet at det kunne komme til å blusse opp igjen en tredje gang...
Har vært "innrullert" på Aker i to år, ja, og vært innom tre forskjellige endokrinologer der. Han jeg har vært mest og lengst hos har permisjon fram til sommeren, så akkurat nå forholder jeg meg til en ny en, men hun virker for så vidt ålreit - foreløpig i alle fall.
Det rusler og går nok mot operasjon smått om senn hvis hun/de får det som de vil, så da havner jeg vel etter hvert i bunken sammen med de lave jeg òg. ;)

Jeg har ingen som helst oversikt over eller peiling på alternative og/eller private klinkker eller behandlere, så jeg suger til meg all informasjon jeg kan. Det er klart at jeg vil vurdere å prøve å få en "second opinion" ett eller annet sted, hvis jeg tror det kan ha noe for seg. Balderklinikken har jeg så vidt hørt om, men vet egentlig ingenting om dem. Får prøve å google litt... Samme med Volvat, jeg visste ikke at de kanskje kunne tenkes å ha noe å tilby der heller. Takk for tips!