Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Oftebro Helse
-
27-05-07, 19:08 #1
Oftebro Helse
Har etter å ha lest om lavt stoffskiftesymptomene en sterk mistanke om at jeg har problemer med stoffskifte mitt, men har skjønt at det er vanskelig å få hjelp fra leger/eksperter hvis man ikke er helt på viddene med blodprøver.
Har også lest her inne at mange derfor bruker Oftebro Helse for å få hjelp.
Siden vi holder på med prøverør (2 mislykkede) og jeg er 36,5 år har jeg ikke tid til å stå i laaaange ventekøer og så etterpå bruke lang tid med evt. medisinering for å kunne klare å bli gravid. Derfor lurer jeg på litt rundt det å bruke Oftebro. Men har fått med meg at timene koster flesk var det 2000 pr. halvtime? Er det vanlig at man må gå til mange timer hos han? Siden vi må ta prøverør privat har vi brukt opp alle sparepengene våre ++++, så vi har absolutt ikke økonomi til å bruke flere 10 talls-tusen på timer.
Hvor lang ventetid er det hos han?
-
28-05-07, 13:57 #2
Hallo. det er ikke lang ventetid, om det ikke er skjedd noe det siste året. Og Han regner ca 3-5 ganger for å få en på beina, og kanskje også ett stoffskifte-kurs.
Jeg var hos han 3 ganger, også var jeg tilbake i 60 % jobb etter å ha susa hos en tafatt lege i 1 år.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
28-05-07, 14:28 #3
Takk for svar Heisann
Tror jeg får ta meg en telefon til dem i morgen og høre. Det blir jo mellom 6000-10000, men hvis man skulle bli "frisk" så er det vel verdt å ta opp et lite lån.
-
28-05-07, 19:30 #4
Hei igjen!
Jeg bynte med armour også, på IKKE hans anbefaling.
Men det fine med`n Oftebro er at han tar hele kroppen, ikke bare stoffskifteprøvene.
Jeg har skrivi litt under "alternativt", men om det blir for dyrt, kan du gå til legen og ta de samme prøvene som jeg har skrivi ut der, og gå over prøvesvarene med en lege, samtidig som du sjekker de selv.
Jeg stoler dessverre ikke på leger lengre enn jeg kan kaste de når det gjelder lesing av prøvesvar, så jeg sjekker de alltid selv.
Jeg hadde heldigvis en pappa som spanderte Oftebro-gildet, og gudskjelov for det!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
29-05-07, 15:24 #5
Heisann; er det lenge siden du har skrevet innlegget under alternativ? Sikkert jeg som er fryktelig dårlig på internettverden, men jeg er litt usikker på hvordan jeg skal søke meg frem til innlegget du referer til.
-
29-05-07, 15:29 #6
Hvis man leter finner man......
Oj, det var litt av en liste han anbefaler å ta blodprøve av. Mener jeg har lest her inne at det er ca. 40 glass,eller er det noen som har misforstått?
Hvordan skal jeg som er ganske redd for sprøyter overleve en slik stikking?
-
29-05-07, 18:02 #7
Jeg er livredd for sprøyter, og tar blodprøver i foten, fint som bare det.
Tidliger fikk jeg vival, men nå klarer jeg meg uten.
Det var ca 10 glass første gangen, og de ble tatt på fyrst i Oslo, der var de kjempeflinke til å stikke, selv hysteriske gamle damer som meg.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
29-05-07, 20:31 #8
Signerer at Furst er flinke til å ta blodprøver. Jeg er og pysete der
Men spør om de kan bruke en slik nål med slange på, så kjenner du ikke når de bytter glass. Vips ble det enklere for meg iallefall.
-
30-05-07, 09:33 #9
Det hørtes kjempe smart ut med nål med slange for det er jo nettopp glassbyttene som er vonde. Skulle tro at de stikker nåler lengre og lengre inn for hvert glass de bytter.
Har vært engang hos Fürst og de var helt klart flinke til det, men blir noe langt å dra til Oslo fra Kongsberg for å ta prøvene hvis jeg ikke må. Skal prøve å få tatt de på sykehuset her for regner med at de også gjør dette så ofte at det går bra.
10 glass hørtes litt bedre ut en 40 som en trodde det var her inne.
Har fått bestilt time til onsdagen om en uke, så da blir det jo spennende å høre hva han har å si. Virket som et meget hyggelig kar, iallefall på telefonen. Men det burde han vel til 2000 kr. halvtimen.
Håper virkelig at han finner noe slik at jeg kan slippe å leve slik resten av livet og kanskje får den gleden av å få et barn til. Mannen sa at han ikke orket tanken på et barn til hvis jeg skulle ha så dårlig energi, da kom han til å blir utslitt. Uansett så ser det ikke ut for at det blir noe barn så lenge energinivået er så lavt, kroppen har vel rett og slett ikke overskudd til å føde frem et barn til.
-
30-05-07, 16:08 #10
Ikke ha alt for store forhåpninger til første timen, min første time snakket han mest om en god fisketur oppetter Begnaelva, og med fatters snakket han mest om mellomnavnet til fatters og om han virkelig brukte det..
Men det var på 2. timen og med blodprøvesvarene på bordet han ble en ekte lege, da imponerte han stort. Det ble fatters og.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27 -
Oftebro`s ernærings tips
Av heisann i forumet Helbred og kostholdSvar: 23Siste melding: 23-09-06, 18:48
Svar med sitat
Bokmerker