Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Fortell meg om Oftebro
Threaded View
-
02-04-09, 13:48 #2
Sv: Fortell meg om Oftebro
Så veldig alternativ tror jeg nok ikke han er, hvis ikke han har endret praksis siden jeg gikk der for noen år siden. Har en venninne som går hos ham, og hun har fått beskjed om å spise opptil 9 ganger om dagen, og ta medisinen omtrent like mange ganger (for lavt stoffskifte, da). Han er nok mer inne på DHEA og lignende enn det andre leger er, og så langt jeg vet holder han seg nok til å gi folk de medisinene som er vanlig her i landet. Sist min venninne fortalte prisen, var den 2000,- for et kvarter. Jeg vet ikke om han fortsatt forlanger at første time skal være en dobbelttime, og dermed også dobbelt honorar, men han gjorde i alle fall det en periode.
Det strenge diett- og medisinskjemaet han gir til sine pasienter passer nok for en del, men ikke alle. For min del var det penger ut av vinduet. Det eneste jeg hadde nytte av hos han, var at det var han som ga meg diagnosen.
Men jeg sier ikke dermed at andre ikke får hjelp hos ham, selv om jeg selv ikke fikk noe særlig ut av det.Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Oftebro Helse
Av Bonzo i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 30-05-07, 17:15 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27 -
Oftebro`s ernærings tips
Av heisann i forumet Helbred og kostholdSvar: 23Siste melding: 23-09-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker