Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
15-03-09, 12:45 #7
Sv: Mange symptomer over lengre tid, kan noen hjelpe?
Har ingen resultater her, kan be om at fastlegen sender med hjem neste gang han skal dit. Tusen takk, alle som har svart, og sendt PM. Vi gir ikke opp håpet, og allerede har vi fått noen aha-opplevelser.
Ang dette med binyrer igjen, de har tatt en gang kl 8 og kl 20, denne skal tas igjen i morgen, da legen så at morgennivået var noe høyt. Etter hva jeg forstår her, så SKAL det jo faktisk være høyere på morgenen. Legen sa også at det høye nivået på morgenen skyldtes stress.
Spesialiste på stoffskifte som vi var hos, var ikke særlig mye til hjelp, tror jeg, siden han sendte svar tilbake til legen og skrev "uforklarlig tretthet" i papirene, og at medisin var bra justert, og alt var bra.
Og siden da fastlegen selv føler seg usikker på dette, så er det helt klart at vi skal gå videre til spesialister som vi har fått anbefalt her inne.
Ingenting skal være uprøvd!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Vil ikke være sliten lengre
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-12-07, 19:23 -
Noen som kan hjelpe?
Av stine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 27Siste melding: 28-10-07, 19:36 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36 -
Er det noen som kan hjelpe? Jeg har vært dårlig nå i cirka 10 år.
Av Lise i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 05-05-07, 02:23 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19

Svar med sitat
Bokmerker